Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

donderdag 17 juni 2021

Say it with Flowers

                                                Hallo allemaal


Pfffff en ja hoor is het eindelijk mooi weer klagen we weer dat het te warm is...voor mij zeker en dan zit ik nu deze blogpost te maken en het zweet loopt van mij af....dus ik hou het kort zodat ik lekker buiten in de wind en schaduw kan gaan zitten.


Het thema van de maand Juni op FB bij Syta,s Kaartengroep is...bloemen/flowers...en dus ben ik er maar weer is voor gaan zitten met deze warmte.


Het plaatje hoe kan het ook anders is afkomstig van Syta...dat is een vereiste van de groep alleen plaatjes van Syta te gebruiktn en nou ze heeft er heel wat en voor ieder wat wils.


De strik ontbreek nu ook weer niet  en al deze hebben spulletjes kunje terug vinden op de site van syta.


Als basis heb ik een DDBD mal gebruikt , cardstock en een achtgrondvel van Syta.
Ik hoop dat jullie genieten van het weer en de voetbal vanavond...niet besteed aan mij...
en dan hoop ik jullie graag terug te zien bij een volgende creatie maar weer.



Gebruikte materialen:

DDBD-470.713.186
AV-210209
KV-210103
CS-PAARS
CS-WIT
VF-6003/0036
VF-6003/0047
LINT/KANT-SYTA van GELDEREN
BLOEMENTJES-SYTA van GELDEREN
VLINDER-SYTA van GELDEREN
RIETJE-SYTA van GELDEREN
STRASSPARELTJE-SYTA van GELDEREN


CHALLENGES:







8 opmerkingen:

  1. Het is een schitterende creatie. Supermooi samengesteld. Een echte topper. Je hebt je niet voor niets in het zweet gewerkt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a pretty and colourful floral creation, thank you so much for sharing and joining us at Allsorts challenge this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je inspanningen zijn niet voor niets Jolanda, het is een plaatje. Mooi zoals je alles op elkaar hebt afgestemd in die prachtige kleur paars. Deze temperaturen zijn voor mij ook wat te gortig hoor maar nu buiten in het briesje is het heerlijk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A really lovely blend of colours, great images and a lovely design. Thank you for joining our Butterflies/Bugs challenge at Allsorts.

    Kath x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful tag, love the colors and all the details!
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com
    https://rochelliescreations.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowww Jootje,

    Wat een prachtige kaart.
    Mooi kleurtjes en weer veel te zien.

    Gelukkig is het nu koeler.

    Leafs Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A beautiful make. Thank you so much for sharing with us at Allsorts challenge this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a spectacular little card! Thanks for joining the Crafter's Castle Challenge! Best of luck.

    DT- Monica

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda