Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zondag 20 juni 2021

Violets are blue

                                                 Goedenmorgen allemaal


Vandaag goo iik er weer een tegen aan...het is goed toeven in mijn hobby hok en dus kan ik weer wat plaatsen. de maand juni is nog niet om en dus ook de challenge op FB in Syta,s kaarten groep is nog bezig. Thema van de maand juni is bloemen en dat is natuurlijk lekker makkelijk omdat Syta heel veel plaatjes heeft van bloemen.


Mijn vorige post was ook een paars/lila laartje en ook nu....ik had zoiets van ik maak maar gelijk de restjes op, want ander puilt mijn hok straks uit van de restanten...zo gezegd zo gedaan dus.


Het plaatje is natuurlijk afkomstig van Syta ...tja anders kan je dus niet meedoen aan de challenge...en ditmaal heb ik voor een schaal met viooltjes gekozen, want ik vind dit toch zulke lieve bloempjes.


En ja ik kan niet zonder strik op mijn creatie en ik heb dus ook hier weer een dubbele gemaakt, maar ipv een pareltje heb ik gekozen voor een vlindertje in het midden van de strik.


Het kaartje ga ik woensdag door de brievenbus bij de jarige doen en hopen dat ze ervan geniet en ik hoop dat jullie er weer van genieten. Voor nu zeg ik graag tot een volgende creatie maar weer.


GEVRUIKTE MATERIALEN:

DDBD-470.713.153
CS-WIT
CS-PAARS
AV-180910-SYTA van GELDEREN
KV- 210213-SYTA van GELDEREN
JOY STANS-6002/0478
JOY STANS-6002/1515
JOY STANS-6002/0386
VF-6003/0047
BLOEMENTJES-SYTA van GELDEREN
KANT/LINT-SYTA van GELDEREN
VLINDER KANT/STRASSVLINDER-SYTA van GELDEREN
PARELTJES-SYTA van GELDEREN 

CHALLENGES:



 







8 opmerkingen:

  1. What a fabulous project, beautiful colours.
    Thank you for entering our Challenge at
    AUD Sentiments
    this week. Looking forward to seeing you again in our next challenge.
    hugs
    Debbie– DT AUD Sentiments
    My blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A delightful card. Thanks for joining Aud Sentiments challenge. Elaine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig is je hart Jolanda en alles past prachtig bij elkaar net als je kaart van vd week, dat is ook een dot! Je bent lekker bezig, ik heb weken in huis gezeten dus ben nu buiten actief!
    Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi hart Jolanda.

    Prachtige kleuren😍

    Leafs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat mooi Jolanda. Heel leuk zoals je dit hart gedecoreerd hebt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A really lovely creation with some lovely colours, images and embellishments. Thank you for joining our 'Buttons and Bows' challenge at Allsorts.

    Kath x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So very pretty in all the shades of lilac, thank you so much for joining in with our Anything Goes with an option theme at Allsorts challenge this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is just so pretty and delicate, how lovely. Thanks for joining us at Allsorts challenge this week.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda