Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zondag 1 juli 2012

Lekkere bosbessen


Hoi  allemaal

Vandaag eindelijk gelukt hij is klaar me kaartje ik heb ditmaal gekozen voor de kleuren paars/lila en ja dan moet er natuurlijk een passend afdrukje bij en ook dat is gelukt vond in mijn doosje nog een afdrukje van tilda met een mandje bosbessen. De skechts is van marianne en geweldig leuk om te doen.Het lintje wilde niet zoals ik wilde, maar we laten het maar zo. De label heb ik wat bewerkt met distressinkt. Ik ga nu lekker verder met me volgende kaartje en wens jullie allemaal nog een fijne zondag toe.

Groetjesssssssss Jolanda

8 opmerkingen:

  1. Wowwww wat een plaatje is het geworden Jolanda,
    echt een hele mooie kleur paars TOPPIE meis!!!
    Fijne dag nog liefs gheaknutselkaartjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat is je kaart super geworden. schitterend die kleuren. En wat heeft Marianne leuke sketches hé ik maak er ook vaak gebruik van net zoals die van het dansende koppeltje. Is dezelfde sketch als deze. Jolanda ik vind je kaart super.
    Knutsel ze verder en groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een prachtige creatie Jolanda, ik ben gek op paars en lila dus vind ik hem 2 keer zo mooi, groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Jolanda, wat een prachtige kaart heb je gemaakt en wat een mooi scrappapier.!! Fijne avond, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwwww Jolanda
    wat een mooie kaart, leuk dat labeltje

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal mijn smaak, maar dat snap je natuurlijk wel.
    Mooie kleuren ook.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wowwwww leaf dinnetsje,

    Wat is ie mooi geworden, ik had hem al in
    onderdelen gezien, maar nu hij af is, TOPPIE!!!

    leafs Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart Jolanda,lief dat meisje,zo mooi ingekleurd.
    Prachtig papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda