Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

maandag 22 september 2014

De herdertje lagen bij nachte

Jullie zullen wel denken lopen gewoon nog in ons korte broek hoewel............. de temperatuur is ietsjes aan zakken en de herfst staat nu echt voor de deur en komt Jootje met een kerstliedje aan zetten. Jaja kerst het gaat harder dan je denkt hoor die tijd. Vandaag is het ook mijn buurt weer om voor het HobbyHome-blog een kaartje te maken en juist het is een kerstkaartje geworden, want ook ik wil geen gestress hebben zo in die laatste maanden van het jaar en vele met mij. Ik heb ditmaal een soort van pocketkaart gemaakt van de shape art mal van DDBD en het idee zag ik op het blog van DDBD. Het plaatje heb ik gevonden in een oud doosje van me en dacht hier ga ik wat mee doen. Het plaatje gaf mij heerlijk even wat verkoeling toen ik dit schaap zo zag staan met bevroren sneeuw om zijn hals is maar goed dat hij lekker in zijn wol zit.



OOO is hiij niet lief ben gewoon helemaal weg van dit plaatje, maar ben niet zo weg van het weer hopen dat we maar weer een zachte winter krijgen met een klein beetje vorst niet te veel hoor.


Zoals je kunt zien is het een soort van label geworden dit is dus een maatje kleiner zodat hij erin past en als de label er uit is zie je de tekst staan en natuurlijk is dit ook weer een van die mooie noor mallen.



Wil met mijn kaart meedoen bij  HV challenge # 31 thema kerst. Natuurlijk wil ik jullie ook weer bedanken voor jullie lieve berichtjes op mijn vorige post die ik graag weer lees en ik zeg tot een volgende creatie maar weer.



14 opmerkingen:

  1. Ja je kunt ze maar beter klaar hebben En deze is ook weer heel mooi.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Jolanda, echt een toppertje.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een plaatje het schaap en je pocket kaart!
    Leuk om te maken hè?
    mooie kleuren zo samen gebruikt...
    een prachtig inspiratie voorbeeld.!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk gemaakt Jolanda, staat ook nog bij mij in de planning....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig met dat schaap!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart en ook in een leuke vorm.
    Liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart. Mooie kleuren en een leuk plaatje.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi jolan,

    Allereerst je kaart. Die is weerhelemal top!
    Hier ben ik dan eindelijk weer . Ben net terug van 3 weken vakantie en ga weer beginnen met freubelen heb er reuze zin in en ga verder met mijn bezoekjes langs de blogs want ik heb veel in te halen,

    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart zeg en wat is het plaatje leuk met het schaap erop. Je hebt er iets leuks van gemaakt.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kerst hanger en gaaf die label erin met tekst. Een heerlijk winters sfeertje! Jolanda...heel gaaf!!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Jolanda,

    Wat een geweldige kaarten heb je gemaakt. Vind je pocket kaartje super!!
    Lief zo'n schaapje in de sneeuw.

    Leafs fan us

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart en ook het model is helemaal top, mooi afgewerkt een een bijzondere afbeelding.
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda