Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zondag 17 september 2017

Anything goes

                                      Goedenmiddag allemaal

Yes zondag en ook vandaag gaat er weer een nieuwe challenge van start en ditmaal bij LHSM met het thema anything goes/alles mag maar natuurlijk met een magnolia afdrukje, want we zijn een magnolia challenge blog en dit is mijn kaartje geworden voor jullie een kaartje met butterfly,s.


Tilda zit lekker te relaxen in de tuin wat wij eigenlijk niet meer kunnen of het moet overdekt zijn.


Natuurlijk heb ik hier een DDD mal voor gebruikt dit alles lag al netjes klaar bij Plony toen ik daar eind augustus een dagje ging hobbyen en bij kletsen en natuurlijk was die van mij nog niet af en heb hem dus nu thuis afgewerkt met weer lekker veel noortjes erop.


Ook heb ik mijn nieuwste malletje met stempel wat ik laatst in Rijswijk op de beurs heb aangeschaft ook erop verwerkt.


Ook bij deze challenge hebben wij weer een fantastische mooie prijs beschikbaar voor jullie en die komt van:


Wil je weten wat die prijs is kom dan gezellig naar ons BLOG en zie gelijk de mooie andere voorbeelden uit ons team en wie weet zie ik jullie mooie creaties daar.


Voor nu wens ik jullie nog een fijne zondag toe wat er nog van over is en ik zeg graag tot een volgende creatie maar weer.


Challenges:










13 opmerkingen:

  1. This is so beautiful Jolanda! I love the design and perfect embellishments! Love the colours too.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Jolanda, I'm just popping in with another DT hat on! As you know I absolutely love your card! Thank you for sharing with us at Marvelous Magnolia, good luck and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Jolanda, ik word helemaal relaxed als ik Tilda zo tussen de bloemetjes zie zitten. Een mooi model kaart en helemaal lief gedecoreerd.
    Dank je wel voor je deelname aan de letter B-challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook dit is een prachtig kaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heeeel moo is dit kaartje Jolanda, zo een gaaf modelletje...prachtige kleurtjes en zo mooi met die leuke accentjes afgewerkt ...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi Jolanda! Mooie warme herfstkleuren en alles weer prachtig gecombineerd.
    Een plaatje!!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

  7. Mooi kaartje, leuk modelletje ook ☺
    Dank je wel dat je meedoet met onze "41 Letter B" Challenge bij De Egel !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Letter B}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is a great project! Unusual shape of the card and very nice Tilda - I like it. Thank you for participating from Paradise of Magnolia Challenge. Good luck, mlarisa.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous! Thanks for joining at Magnolia Forever: Favorite Magnolia Stamp
    Hugs
    Dewi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig Jolanda ! Mooie details heel leuk geheel .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super cute!!! Thank you for joining us at Sparkles, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben mijn rondje nog aan het afwerken en kom jouw kaartje weer tegen......het is en blijft een lieverdje en wij zijn blij dat je deze ook met ons wilde delen bij Marvelous Magnolia....goed bezig jij.
    Slaap lekkerrrrrr.....xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Stunning project!
    Thank you so much for joining us at All About Magnolia! Hope to see you again in our next challenge! ♥

    XX Diana
    http://deedees-cardart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda