Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

vrijdag 29 september 2017

Santa is coming

                      Goedenmorgen allemaal

Ja ik ben er weer vroeg bij en ik kan niet wachten tot deze (werk)dag voorbij is want dan heb ik eindelijk drie weken vakantie. Vanaf zes uur vanavond heb ik heerlijk vakantie. En om een beetje in de vakantie stemming te komen heb ik lekker weer een kerstkaartje voor jullie want ook dat gaat er weer aankomen.


Mijn basis heb ik gemaakt met de DDD Shape Art Cloud 470.713.145 en heb het deze keer dubbel gedaan zowel groot als een iets kleinere. Deze twee op elkaar geplakt en vandaar verder op gebouwd.


Het leuke plaatje komt uit de serie holiday greetings en alles heb ik een beetje bewerkt met witte gesso.


Ondanks dat we een mooie nazomer hebben zit ik heerlijk aan de kerstkaarten en komt mijn bak met voorraad vanzelf vol op deze manier.


Ja wat zal die kerstman en zijn elfjes het al druk hebben met alles om ze slee vol te krijgen voor al die kindertjes over de hele wereld, maar goed wij hebben eerst nog iets anders te vieren voordat hij mag komen.


Wil je nu weer weten wat ik precies allemaal hebt gebruikt kom dan gewoon op het blog van Noor & Zo langs en dan zeg ik graag tot een volgende creatie weer. Fijn weekend allemaal.


Challenges:












4 opmerkingen:

  1. So gorgeous Jolanda. Thank you so much for sharing your lovely creation with us at Sparkles Monthly Challenges.
    Hugs
    Cathy DT Member
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart. Zo mooi blauw in combinatie met kraft.
    Bedankt voor je bijdrage bij onze challenge.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeeeel mooi dit winters kaartje Jolanda...heel leuk dit wolken modelletje...en weer zulke schitterende accentjes erop...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely winter themed creation. Thanks for joining us at creative inspirations this fortnight and hope to see you again. Good luck!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda