Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

vrijdag 22 september 2017

Merry Christmas

                              Goedenmorgen allemaal

Ja ik zit lekker in de kerstkaarten en kerstsfeer al hoewel ik nog steeds met vakantie moet en dat staat ook al heel gauw te gebeuren. Vandaag heb ik een kaart gemaakt met de DDD Shape Art Ornament.


En dit vind ik nou het leukste van deze mallen je kan er zo lekker veel op kwijt en daar hou ik van zoals jullie weten. Een winterse kaart met winterse kleuren. Ik hou van de winter maar alleen op een plaatje of in een film voor de rest mag het helemaal weg blijven van mij brrrrrr.


Het plaatje heb ik op de winter wishes doily geplakt en alle randen wat bewerkt met witte gesso.



Het design papier heeft prachtige winterse kleuren en waar ik dus gelijk mijn schaar in heb gezet.


Wil je nou precies weten wat ik allemaal heb gebruikt kom dan gewoon gezellig langs bij het blog van Noor & Zo daar staan ook alle nummers van de producten bij.


Ik wens jullie een fijn weekend toe en zie jullie graag terug bij een volgende creatie maar weer.


Challenges:




















11 opmerkingen:

  1. Goedemorgen lief dinnetje,

    Wat een prachtige kerstkaart, je bent lekker bezig. Zal me zo omkleden voor de bruiloft.

    Fijne dag en tot snel.

    Leafs Ina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow, this is so fabulous!

    thank you so much for playing along with us at Sparkles Monthly!

    hugs and kisses from germany,
    silvi xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful. Thanks for sharing at Pause Dream Enjoy Challenges.
    ~Janis, Owner/DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful! Thank you so much for sharing this with us at Creative Inspirations. Good luck!
    Rene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd lekker veel op je kaart te zien Jolanda, ik hou ervan!
    Heerlijk dat je nog een vakantie tegoed bent, nu kunnen we nog
    genieten van een heerlijk zonnig weekend voor de deur!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely looking card. Thanks for joining us over at the Winter Wonderland this time.
    Love n hugs
    Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely work. Thank you for joining the challenge at Pause Dream Enjoy. Hope to see you again next time.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such a lovely christmas card, Jolanda....so many beautiful details. Glad you joined in our challenge at ABC Christmas Challenge this time, hope to see you again soon.
    Dorte x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super cute!!! Thank you for joining us at Sparkles, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful! Thank you for sharing with us at The Sparkles Monthly Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda