Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zondag 18 februari 2018

Love is all

                                     Hallo allemaal

Vandaag heb ik voor jullie een kaart vol met liefde en hoewel valentijn al weer voorbij is hebben wij toch allemaal een beetje liefde nodig. Op het blog van LHSM is een challenge met het thema love en dit is mijn reminder voor de challenge en ditmaal heb ik een easel-card gemaakt voor jullie.


Natuurlijk met magnolias, omdat we een magnolia challenge blog zijn en ook deze heb ik weer ingekleurd met mijn copics. Het design papier is uit de oude doos.....het is van studio light en is al drie jaar oud....ik was toen al zo van hebben hebben.......dat ik een keer na een dagje shoppen er achter kwam dat ik hem dubbel had, maar ach nu kan ik gewoon is een papiertje versnijden hihihi.


Ik heb niet veel kleuren gebruikt en de creatie gewoon in wit, zwart en rood gehouden een combi die het erg goed doet voor de liefde op creaties.


De binnenkant van de easel-card heb ik ook met design papier bewerkt net als de achterkant en de vleugeltjes heb ik bewerkt met glossy accents alleen is dat jammer genoeg niet goed te zien.


Zoals altijd heb ik weer lekker bloementjes, lint met strikje erop verwerkt en pareltjes en twee hartjes. Deze challenge wordt natuurlijk gesponsord en dat is dit keer door Swedish House Craft wil je weten wat die prijs is kom dan gezellig even een kijkje nemen op ons blog en dan kan je gelijk de andere mooie voorbeelden zien van mijn DT-collega,s.


Nou ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met mijn creatie en denk maar zo love is all.
Fijne zondag verder en ik zie jullie graag bij een volgende creatie maar weer.


CHALLENGES:














10 opmerkingen:

  1. Wat een lieve easelcard Jolanda. Deze magnoliaatjes zijn zo leuk (vooral de blote billen Cupido). Inderdaad een mooie kleurencombinatie die tijdloos is. Ook je decoratie ziet er weer tiptop uit.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. PS dank je wel voor je deelname aan de challenge bij Addicted To Stamps Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Jolanda! I love your easel card. I love red, black and white, so this card grabbed my attention and heart right away! You did such a wonderful job on the coloring of cupid, too! Beautiful!
    XO,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai Jootje,

    Wat een gave kaart in mijn favoriete kleurtjes, de post krijgt het nog
    druk met al die kaartjes bij mij te brengen hahahahahahaha

    Vind het zo gaaf dat je de magnoliaatjes en copics weer meer gebruikt.
    Mis trouwens een foto van een schattig wol baaltje op je blog met de naam Smokey;)

    Tot gauw leafs Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a sweet pretty valentine card.thank you for sharing with Fussy and Fancy
    Jules xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thank you for sharing your beautiful creation at Fussy and Fancy and good luck with the challenge. Judy x DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is geweldig!! Wat een mooie kaart! Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kaart!! Een leuk hart model en prachtig versierd met alle mooie details! Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Addicted to Stamps. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I really like your new decorative designs! it's so beautiful so much and good idea on site.

    เว็บไซต์ดูหนัง

    BeantwoordenVerwijderen
  10. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog, I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density, which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda