Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

maandag 29 april 2019

25th of December

                                        Hallo allemaal

Ja daar was ik weer en weer met een kerstkaartje en ditmaal weer een tag en ook weer voor FB...en alleen nog plaatsen, want ja het thema van de maand april voor de tags is gebruik een strikje op je tag en laat dat nou helemaal geen probleem zijn voor mij, want die gebruik ik bijna op al mijn creties.


Ja april loopt ook al op zijn end en dan moet mijn creatie toch geplaats zijn..ik heb deze keer weer iets uit de oude doos gehaald en wel het mooie paperblok van Joy ...La Vie est Belle christmas carol...en dat doet mij weer aan dat mooie liedje denken half nederlands en half frans.


Zowel het design papier als het plaatje komen uit dit blok van Joy en die mooie cijfers komen weer uit die goedkope winkel waar we allemaal wel een keertje komen en dan valt het gewoon, zomaar in ons mandje...echt wel...whahahaha.


Net als de leuke bingo kaartjes die ook uit het zelfde blok komen van Joy...bovenin natuurlijk mijn strikje bewerkt met een leuk touwtje ook in de vorm van een strik. Verder heb ik de kleuren kraf, rood en wit gebruikt om het een beetje natuurlijk te houden.


En zoals altijd een leuk bloementje erop verwerkt met wat leuke uitgestanste takjes die ik ooit is heb gekregen en nu hier goed van pas komen. de bloementjes heb ik bewerkt met een glitter pen voor wat extra effect. Ondanks dat ik in de kerstsfeer zit hoop ik dat jullie weer hebben genoten en zie jullie graag bij een volgende creatie weer.



CHALLENGES:







4 opmerkingen:

  1. Another fabulous creation for our challenge Jolanda. Thank you for sharing at ABC Christmas Challenge :) Lynda DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a beautiful Christmas creation, Jolanda. So many details. Thanks for playing along with us at ABC Christmas Challenge.
    Dorte x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super cute!!! Thank you for joining us at LTCC, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Quelle jolie création Jolanda, original et très mignonne, merci de jouer avec nous chez 52cct, biz

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda