Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

woensdag 10 april 2019

Pink it is

                                           Hallo allemaal

Net terug van mijn wekelijkse wandelavond...even lekker gewandeld en zo heerlijk nu het langer licht blijft...dat ik dacht het is tijd voor rose en dan bedoel ik ook echt rose whahaha.....het heeft even geduurd, maar ik had er gewoon weer zin en met de start van een nieuwe challenge bij ALLY,S ANGELS waar het thema altijd alles mag/anything goes is kon ik dus weer lekker mijn gang gaan en ook weer is een magnoliaatje gebruikt.


Voor mij doen een rustig kaartje, maar ach dat moet ook kunnen...door de kleur rose vind ik het gewoon helemaal oke zo.


En dit tildaatje is ook zo lief om te doen...zat nog te twijfelen om eventueel wat glitter erop te verwerken, maar nee ze is perfect zoals ze daar staat.


De vlinder en de andere bloementjes zijn uitgestanst met natuurlijk ook een strik er weer bij, want ja ook dat vind ik bij deze kaart horen. Ik zou zeggen hebben jullie zin in iets leuks te amken doe dan gezellig met ons mee of kom gewoon gezellig een kijkje nemen bij al die mooie voorbeelden en dan zeg ik graag tot een volgende creatie maar weer. Fijne avond allemaal.




CHALLENGES:






11 opmerkingen:

  1. Hey Jolanda,
    Ik ga iets leuks amken, haha jouw tekst hoor! je hebt een heel mooi voorbeeld gemaakt met je magnoliaatje en ja vind ik ook dat een strik erbij hoort maakt de kaart altijd af hè!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Jolanda!
    Misschien dat ik ook met deze challenge meedoe.
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a lovely card Jolanda ♥ Tilda is just perfect where she is in pink.
    Thanks for joing in with our challenge at Simply Magnolia. And good luck in the draw.
    Sweet crafting hugs from Elin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a sweet and gorgeous card! I really love the layout, color combo, and how you layer all the decorations. Thank you for joining Addicted to Stamps challenge.
    Sai

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt in deze kleuren.
    Bedankt voor je deelname bij Simply Magnolia.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. How adorable! Love all the gorgeous details! Thank you for joining our challenge at Magnolia-licious. ~Pam-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oohhh, she is too stinkin cute. Thank you for entering A Perfect Time to Craft Challenge, good luck with your entry. Wonder what you will come up with next month.
    Lina DT for http://aperfecttimetocraft.blogspot.com.au/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. awwww.....she's so pretty in her tutu...lovely card....thank you for joining us at Magnolia-licious this month...hugs Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben gek op roze..... geweldig dan ook je kaartje.
    Super leuk dat je mee doet bij Simply Magnolia.
    Heel veel succes en hopelijk zien we je weer snel.
    Liefs Bianca DT Member Simply Magnolia
    Biancasscrapcards.blogspot.com.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Awww I love pink!! Great image and your coloring is fabulous! Thanks so much for joining us this month at Magnolia-licious for the "Flowers" challenge. Hugs!
    DT Member

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Your card is so incredibly lovely and I especially love how beautifully you've colored sweet Tilda. Thank you so much for joining our Magnolia-licious challenge and sharing your wonderful design. I hope you will be able to join us again!

    Laura Corkill
    Magnolia-licious DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda