Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zaterdag 27 april 2019

I,m dreaming of a.....

                                             Hallo allemaal

Koningsdag zit er weer bijna op en ik heb deze dag gebruikt om lekker te frobelen en wat het weer betreft past het thema waar ik mee bezig was er goed bij nl. kerst....ja het is guur en nat buiten.


en heb ik dus een heerlijk winters kaartje voor jullie. April loopt op zijn eind en dus heb ik nog twee kerstkaarten/tags voor FB te gaan en nu dus nog een...maar dan ga ik weer is lekker een beetje de zonnige kant op en weer wat zomerse kaarten maken, want ook die heb ik nodig.




Het leuke plaatje is weer van Syta en kun je HIER vinden. Verder natuurlijk weer met mijn malletjes zitten stoeien en een strik, want tja die hoort er gewoon bij...althans bij sommige creaties.
    


In mijn bloemenboeketje heb ik een beetje bling bling verwerkt en de bloemen aan getipt met glitter voor het winterse effect...en zie hier...weer een kerst kaartje af en weer minder stress eind van het jaar.


Ik denk dat ik ook alvast maar begin met schrijven...whahahaha....je kan het maar allemaal klaar hebben...alleen nog op de post doen dan, maar dat is een makkie dan.
Ik wens jullie nog een hele fijne koningsavond of frobelavond en zie jullie graag bij een volgende creatie weer.



CHALLENGES:







9 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart en wat een lief plaatje!!!
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, je kaart Jolanda, met dit schattige ijsbeertje!
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Jolanda. Heel mooi in deze kleuren
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Utterly enchanting! LOVE that sweet polar bear. Beautiful layered creation. Thank you so much for sharing it with us at Christmas at Sweet Stampin'. We'd love you to join us again next month too. Hugs, Wends xoxo CaSS DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A lovely image enhanced by lots of pretty detail. Thank you for playing along at Christmas at Sweet Stampin'. Tracey

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a stunning creation Jolanda. Very intricate - it took me ages to look at it - and I still don't think I saw everything........... Thank you so much for joining us at ABC Christmas Challenge Lynda DT :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh my goodness! Beautiful!! Thanks so much for participating in our WINTER WONDERLAND challenge. Hope you participate in our next challenge!! Have a happy crafty day!!!
    Deanne at A Little Bit O’ Paper

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a lovely creation - such softness and beauty! Thank you for uploading your pretty project to Christmas at the Sweet Stampin’ Challenge. Hope to see more of your creative submissions in the future.
    Warm Smiles,
    de
    {Creative Smiles - my little crafting world}

    BeantwoordenVerwijderen
  9. u whar a lovely and sweet card. Thank for joining 52 CCT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda