Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

vrijdag 18 december 2015

De laatste challenge............

                           Goedenmorgen allemaal

Ok ik heb wat gesmokkeld, maar ik heb al mijn kerstkaarten de deur uit en ach ik heb dit jaar gekochte kerstkaarten gestuurd, want helaas ik redde het niet en nu hebben degene die het waarderen een self made kaart gehad en al die anderen gewoon een gekochte kaart en ja dat is dan weer leuker dan een kaart via e-mail krijgen, want dan blijf ik toch een ouderwets typje want al die post op je deurmat als je thuiskomt van je werk of kerst inkopen en dan heerlijk even genieten met een mok thee op de bank en al die post bewonderen zo hoort naar aanloop van kerst en dan gezellig ophangen of leuk neerzetten allemaal. Nou ik heb in ieder geval mijn eerste kerstkaart voor 2016 al weer klaar en voor onze challenge bij WLVC en dit is alweer de 60e en wat vind ik dit toch fijn om daar deel van te mogen uitmaken ik die altijd riep vintage is niks voor mij ik blijf wel kleuren haha nou zeg nooit nooit dus.


Dit maal is het thema VINTAGE CHILDREN en bedacht door Anneke ik heb me eigen lekker uitgeleefd op die mooi mal van DDBD en ja dat plaatje daar was ik weg van die slapende kids en dan die kerstman er stiekum achter heerlijk om te zien. 


Ook ditmaal hebben wij natuurlijk weer een mooie prijs voor jullie en die wordt gesponsord door:


Natuurlijk kunnen jullie weer meedoen tot 2 januari..... jawel 2016  tot 18.00 u. Dus heb je zin in die laatste challenge van het jaar doe gezellig  mee enne het mag alles zijn dus het hoeft niet speciaal een kerstkaart te zijn maar natuurlijk wel in vintagestijl. Veel succes allemaal en ik zeg tot een volgende creatie maar weer.


CHALLENGES


http://knutselsenkadootjes.blogspot.nl/ bingo stempel/lint/bruin 
                                        en plaatje/groen/lint

13 opmerkingen:

  1. Super kaartje leuk modelletje alles past mooi bij elkaar toppie weer.
    Leuke foto van Guus op zijn auto.
    Fijn weekend, liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda,
    Mooi combi met de mal van kerstbel van ddbd !!
    leuk plaatje zoveel moois op te zien .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart Jolanda.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind dit echt een geweldig mooie kaart Jolanda ende kleuren zijn zo mooi.
    en een prachtige bloementoef er op!
    fijne dagen en liefs van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh ik ben helemaal verliefd op deze kaart! Wat een plaatje in deze sepiatinten en je hebt ook zulke gave stanzen gebruikt!

    Fijn weekend!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart, echt vintage! Grappig dat je daar eerst niet zoveel mee had. En om je een geheimpje te vertellen, bij mij ging het precies zo met de kerstkaarten. Ik heb ook niet allemaal zelfgemaakte verstuurd, alleen naar de mensen van wie ik weet dat ze het echt waarderen. En tja dat gaf me veel rust. Knutselgroetjes, Lien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een beauty van een kaart heb je weer gemaakt om ons te inspireren Jolanda. Het vertederende plaatje op die leuke klok die je zo mooi vintage stijl gedecoreerd hebt. Leuk dat kleine sleetje wat de kerstman bij de bloemen "geparkeerd" heeft en die glitters op de dennenappels geven ook al zo'n mooi effect. Top hoor...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart is weer een plaatje om te zien Jolanda, je hebt het vintage goed in je vingers hoor, mooi is de mal van DDBD, prachtige kleuren en een héél mooi plaatje heb j in je kaart verwerkt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. fabulous work! Thanks for joining in with our challenge at ABC Christmas Challenge,
    hugs and Happy Christmas Samantha :0)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beautiful vintage card. Thank you for playing at the ABC Christmas Challenge.
      Carissa

      Verwijderen
  11. Hij is prachtig Vintage!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda