Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zondag 13 december 2015

Glitters everywhere

                              Hallo allemaal

Iedereen lekker bezig met zijn of haar kerstkaarten en ik gewoon weer is even een ander kaartje tussendoor maar wel weer met kerstmuziek op de achtergrond dat dan wel weer hahaha. Ook dit keer kon ik het niet laten om het kaartje dat ik heb gemaakt lekker in het rose te doen. De ontvangster was er erg blij mee en dat geeft weer een lekker gevoel voor mij. Nu is geen vintage, maar een afdrukje gebruikt van een magnolia, want ja die copics van mij liggen te lang stil en te lang in hun doos.


Ik kan je zeggen het verveelt nooit dat kleuren het geeft bij mij in ieder geval rust in mijn koppie en dat is soms hard nodig na een dag van gedane arbeid en ik zou het eigenlijk vaker moeten doen misschien een goed voornemen voor in het nieuwe jaar. Me kaartje zit ook weer lekker vol met allemaal noortjes en de basis is gemaakt van de ddbd mal/tag. Het blijft iedere keer ook weer een uitdaging om aan me creatie ies toe te voegen wat nieuw is voor mij en ditmaal heb ik gebruik gemaakt van frantage. Misschien te voorzichtig geweest, maar als je goed kijk zie je de glitters.


Eigenlijk zaten de glitters overal behalve waar ze hoorde te zitten, maar ik ben in ieder tevreden met het resultaat en het is zeker niet mijn laatste creatie met een magnolia.

Jullie weten dat bij ons blog van WLVC nog steeds een challenge loopt met het thema rose en kraft het maakt niet uit wat je maakt zolang het maar in vintage stijl is. Dus heb je een verjaardags, trouw, baby, mannenkaart ja ook dat kan in het rose en kraft zeg ik kom van die bank af en zet een lekker muziekje op en doe mee met de challenge dit kan tot 17 december 18.00 u. En voor nu zeg ik tot een volgende creatie maar weer.

Challenge:




8 opmerkingen:

  1. Haha gezellig tussen de glitters! hier ook hoor..het is misschien een tip om de heattool onder je werk te houden dan smelt het alvast een beetje aan je papier en daarna kun je nog van bovenaf wat bijwerken. Het is weer een gave roze creatie Jolanda, heel mooi om te zien! En als ik zit te kleuren dan denkl ik ook dat moet ik meer doen....geeft rust dat gekleur, hihi
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja ik geloof dat we daar allemaal last van hebben hihi om me bij Gerie en Jo aan te sluiten. Je kaart is in ieder geval weer beeldschoon geworden allemaal mooie mallen toppie weer.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolanda,
    Prachtige creatie leuk met de roze kant! Magnolia staat er echt super mooi op mooie vakkleur en leuk de glitters :)
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Jolanda
    mooie kleuren gebruikt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een snoepje van een kaart Jolanda. Echt lekker meisjesachtig en romantisch...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super gave kaart heb je weer gemaakt Jolanda!!
    Tja die glitters.... Gelukkig is het bijna kerst, dus geeft het niet als ze overal rond dwarrelen.

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart. Met mooie kleuren en details.stempel heb je heel mooi ingekleurd. En soms is het wel een leuk om af te wisselen.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda