Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

donderdag 3 december 2015

X-mas is coming

                            Goedenmorgen allemaal

Ja het is aftellen en ik heb ze bij sommigen al weer zien staan in huis hoor de gezellige boom met lichtjes. Nou bij mij moet hij nog even wachten, want zaterdag vieren wij toch echt sinterklaas met de kleinkinderen en o, jee wat zit die zak vol eigenlijk niet normaal en we hebben mijn man en ik afgesproken voor volgend jaar spreken we een bedrag af en daar moeten we het dan meedoen. Verder doen de grote ook mee dit jaar, want het staat natuurlijk raar als opa en oma met papa en mama niks krijgen dus wij hebben eerst pakjesdag en daarna die boom pas. Het is natuurlijk vandaag 3 december en is er weer een nieuwe challenge van start gegaan bij WLVC met het thema roze en kraft dus ik zit helemaal in mijn vissenkom en ben helemaal happy met deze kleur die ditmaal bedacht is door Liesbeth


Ik heb dit keer mijn kaasplankje van mdf weer uit de kast gehaald en er een mooie kerstcreatie mee gemaakt. Veel had ik niet nodig, want alleen het design papier is al geweldig. Natuurlijk krijg het straks na sinterklaas een mooi plekje in huis.


De challenge duurt tot 17 december 18.00 u en het geeft niet wat je maakt kerst of gewoon zolang het maar vintage is en in de kleuren roze en kraft. Ook dit keer hebben wij weer een mooie prijs voor jullie en die komt ditmaal van:


En dan zeg ik alleen nog voor wie sinterklaas gaat vieren een hele fijne dag/avond en tot een volgende creatie maar weer.



Challenges:







10 opmerkingen:

  1. Wow wat een schitterende kaart Jolanda.
    En de kleuren zijn ook zo mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dat een schitterend kaasplankje geworden Jolanda. Zo romantisch met dat "rokje" er aan en je hebt zeker gelijk wat dat dp betreft. Je bloementoef is ook super..Fijne Sinterklaas.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo wat een geweldig mooiekaart Jo! Prachtig gemaakt hoor.

    Groetjes Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je plankje ziet er erg mooi uit . Leuk dat je mee doet bij KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jolanda,
    Wat een super mooi kaasplankje heel mooie accentjes en papier .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi,

    Leuk kaartje, Tof gedaan. Heel Vrolijk.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend kaasplankje staat hier te schitteren mooi papier heb je gebruikt, misschien ga ik ook nog wel een poging wagen. Wens je een heel leuke pakjes avond toe.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gaaf kaasplankje, Jolanda. Ik vind hem heel gaaf met mooie kleuren en detals. ☺
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaasplankje Jolande. De kleuren roze en kraft doen het weer erg goed. Heel fraai. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend kaasplankje Jolanda! Dank je wel voor het meedoen bij AnMa Creatief!
    Gezellige kerstdagen en alle goeds voor 2016!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda