Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

donderdag 7 november 2019

Pink it is

                                    Hallo allemaal

Het is vandaag weer tijd voor een reminder van onze FB-groep Vintage and More en daar willen wij graag een creatie met een tekst erop verwerkt en natuurlijk in vintage styl... ik ben weer lekker met rose bezig geweest...ja dat kan ik gewoon niet laten hoor hihihi.


Aangezien mijn hobbyhok ondersteboven ligt en bijna alles in dozen zit is het soms best lastig om dingen terug te vinden, maar het is weer aardig gelukt al zeg ik het zelf. Na deze blogpost kan ik dan ook weer flink aan de slag met inruimen pfffff...wat kan een mens toch veel spullen hebben.


Een schattig plaatje van een mooie dame en natuurlijk mogen ook de bloementjes niet ontbreken.


Tja en als jullie goed kijken dan zie je dus ook iets nieuws staan/zitten op de foto en daar zijn wij reuze trots op.


Tja en verder zegt deze creatie eigenlijk weer alles wat ik ben...rose, bloementjes, strikjes, kant, bling bling en vlinders. ik hoop dat jullie gezellig meegaan doen voor wie FB heeft natuurlijk en ik zeg graag tot een volgende creatie maar weer.  



Enne hoe mijn hobbyhok er momenteel uit ziet...nu gewoon zo dus...deels op een slaapkamer en deels op de overloop...het is echt klunen hier hihihi....en dan is dit nog maar een kant van mijn hobbyhok.


CHALLENGES:








6 opmerkingen:

  1. Je kaartje is echt een juweeltje. Er zitten zo veel prachtige detail op.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh so beautiful. I love the pretty use of the pink and white and the lovely dies. Thanks so very much for joining us this time at the Crafty Creations Challenge, Elizabeth (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card. Thank you for joining us at Creative Craft Cottage challenge good luck. Have a nice day
    Anneke DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello… Thanks for joining our challenge with your beautiful card… Please join us again next time at Crafty Friends. Good luck in the draw!
    Diane Louise [Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful!! Thank you for joining us at Creative Craft Cottage Challenge this time and good luck :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amazing!!! Thanks so much for participating in our LEMON SHORTBREAD challenge. Hope you participate in our next challenge!! Have a happy crafty day!!! *Sorry so late commenting! I’ve had a busy couple of months!
    Deanne at A Little Bit O’ Paper

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda