Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

donderdag 28 november 2019

Winterse koffiefilter

                                       Hallo allemaal

Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien in vorm van een koffiefilter...ik ben niet zo van het vouwen, passen en meten, maar uiteindelijk is het toch weer gelukt.


Het DP... frozen paper komt van craft & you en is ooit aangeschaft op een beurs om de vintage look.


Het mooie winterse plaatje is van Syta en kan je hier vinden.


Verder heb ik natuurlijk mijn favoriete mallentjes gebruikt en wat met glitter en pareltjes gespeeld.


Bij deze filterkaart heb ik twee tags gestempeld voor de vintage look en alle randjes bewerkt met vintage photo.


Vele van jullie zullen vast terug denken aan die gezellige koude winters, maar ik niet...op een plaatje of foto kan ik er van genieten, maar daar blijft het dan ook bij. Voor nu een hele fijne dag verder en ik zeg graag tot een volgende creatie maar weer.


CHALLENGES:











10 opmerkingen:

  1. Wat zul je weer lekker knutselen in je nieuwe knutsel ruimte...tenminste als die af is ondertussen! Je kaart is prachtig, maar dat ben ik wel gewend van jou jolanda! Wat een mooi winters sfeertje op je "filter" Mooi hè de plaatjes van Syta!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterend winters vintage kaartje heb je gemaakt Jolanda...leuk zo in die koffiefilter vorm en prachtige details allemaal

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A beautiful card! Thank you for joining us at The Alphabet Challenge. Sian (DT).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is so creative! Love your coffee filter card. Thanks for joining us at the Creative Challenge of Christmas at Sweet Stampin'.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is just gorgeous,thanks for sharing with us at Aud sentiments.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thanks for sharing your awesome Christmas project with us in the Merry Little Christmas Challenge Blog's November "Anything Christmas Goes" challenge and we hope to see you again next month!
    Hugs,
    Leslie, MLCCB DT
    Love To Scrap 2

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOW absolutely GORGEOUS! Thanks so much for joining in the fun at our Sisterhood of Crafters challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    SISTERHOOD OF CRAFTERS
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous winter card
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fabulous card. Thanks for joining in at Scrapping4funChallenges, DT Val x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Great card that intrigued me. I love vintage style.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda