Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

maandag 9 maart 2020

Baby/New Borne

                                            Hallo allemaal

Alweer maart en weer een nieuwe challenge in de kaartengroep van Syta op FB met het thema BABY...dit blijft zo,n leuk thema...vind ikzelf dan he...mijn kaartje is dit keer neutraal gebleven van kleur niet het geeikte blauw of rose...dat zit er wel aan te komen natuurlijk, maar voor vandaag niet.


Ik ben weer gestart met een DDBD mal en verder met kraft, wit cardstock en achtergrondvel van Syta.
Kantjes en lintjes net als de bloementjes en pareltjes komen allemaal bij Syta vandaan en zijn te vinden op haar webshop.


Het plaatje met de leuke ouderwetse kinderwagen is afkomstig van knipvel 141006...de randjes zijn beinktvan het plaatje net zoals het achtergrondvel.


Het bloementoefje is aangetipt met glitter en op de grote bloem nog een klein vlindertje verwerkt.


Ook heb ik dit keer het kaartje voor mijn doen vrij rustig gehouden omdat ik graag het achtergrondvel er mooi op uit wilde laten komen. Als jullie zin en FB hebben doe gezellig mee dit kan de hele maand maart en ik zie jullie graag bij een volgende creatie weer.


CHALLENGES:





6 opmerkingen:

  1. Your card is very pretty and very sweet, thank you for sharing it with us at All fun challenges

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a delightful card for a new baby. I love the pretty delicate colours.
    Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
    Hugs Sheryl
    TTCRD DT
    Cat Crazy Craft Corner {My Blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love the elegance and softness of this beautiful card! Thank you for joining the Scrapping4fun.
    Hope to see you again in our new challenge as well :-)
    Majda DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh wat een lieve kaart Jolanda.
    De toekomstige ontvanger treft het maar.

    Ik ben zelf van de stempels en inkt zoals je weet
    maar ik kan hier erg van genieten.

    Leafssssss fan je dinnetje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, this is a wonderful creation! I love design and every beautiful details!
    Thanks for playing at Crafty Creations Challenge.
    Ileanaxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hello. Your card is very pretty. I love the attention to detail. Thank you for joining us at the Crafter's Castle Challenge Blog. ~Tracy, DT member

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda