Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

woensdag 18 maart 2020

Babytime/babytijd


                                           Hallo allemaal

In wat voor wereld leven wij toch met zijn allen...dat we het met zijn allen moeten doen geldt voor een heleboel mensen niet...ik behoor tot die doelgroep die nog steeds aan het werk is...helaas kan ik niet thuis werken...het maakt me wel angstig, omdat we indirect toch contact hebben met de medemens, maar ik hoop zo dat het toch met een ieder van jullie goed gaat en goed blijf gaan en dat men begrijpt wat er echt aan de hand is, want er zijn nog steeds mensen die er lachend over doen..

Maar genoeg ik heb vandaag weer een gezellig babykaartje voor jullie gemaakt daar wij op FB-groep van Syta een maand challenge hebben met het thema baby en dit mag van alles zijn zolang je maar een plaatje van Syta gebruikt...nou moeilijker kan het niet toch of ja...je hebt geen FB dan houdt het helaas op.


Natuurlijk heb ik weer een DDBD mal gebruikt en als basis wit cardstock gebruikt...met deze mal heb ik er een soort van pocket kaart gemaakt.


Zoals je kunt zien heb ik de binnenkant waarmee je de kaart opent ook bewerkt met een plaatje en alle randjes heb ik ditmaal bewerkt met broken china van distress inkt...weer eens wat anders dan vintage photo die ik altijd graag gebruikt.


Verder heb ik in de pocket wat labels gemaakt en een briefkaartje met het nieuwe achtergrondvel van Syta net zoals het andere designpapier, kantjes en lintjes en andere prularia.


Het klepje van de mal of hoe je dat ook mag noemen zet ik vast achter het wagonnetje zodat dit mooi blijf zitten en niet half open blijf staan. Nou dit was mijn kaartje voor jullie en ik wens jullie alle goeds toe...houdt het hoofd koel en ik zie jullie graag bij een volgende creatie weer.



CHALLENGES:








9 opmerkingen:

  1. Prachtig wat een mooie kaart Jolanda. Ik moest even goed kijken hoe het model in elkaar stak maar dat is heel leuk met die pockets. Een dotje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card. Thanks for joining us at Scrapping4Fun Challenges.
    Dawn DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lovely layout and what a gorgeous baby. thank you for sharing it with us at TTCRD and good luck, Theresa xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OMGosh this is adorable! Someone is going to save this card forever!!!! This is cute as can be and I love your die cuts! Thanks for joining us at Craft-Dee BowZ! --Gail

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OMG... what an amazing work! Lovely details, beautiful styl and super cute. I really love it!!!

    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *List Manager* Challenges for Days

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A really beautiful design - such a lovely keepsake.

    Thanks for joining us at the Get Creative Challenge Blog.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh my gosh... amazing shape! Love your card with the little treasure boxes. Great job!
    Thanks for playing along with us at our present challenge at Do-Al(l) Kreatives and good luck. Hope you will join us next month again.

    Crafty greetings, keep distance and stay healthy
    Alex

    *Owner* Creative Crafting Uncles {#03 – Birthday}
    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#39 – masculine birthday}
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge {#39 – Spring / Easter}
    *GDT* Cards und More {#46 – Moodboard}
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So sweet :) Thank you for joining us at Do Al(l) Kreatives Challenge this month. DT Ella

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Adorable!!! Thank-you so much for participating in our LEMON SHORTBREAD challenge. Hope to see your beautiful creations in our next challenge!! Have a happy crafty day!!! So sorry this is late, but with everything going on, I’m just getting around to doing this. Please stay safe during this time.
    Deanne at A Little Bit O’ Paper

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda