Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zondag 22 maart 2020

Happiness is a day at the beach

                                           Hallo allemaal

Vandaag lekker aan de knutsel geweest...aangezien we toch binnen moeten blijven zoveel mogelijk...als je niet buiten hoef te zijn zelfs voor een wandeling of frisse neus halen...ja wees dan verstandig en gewoon lekker gaan knutselen en dat heb ik dus gedaan vandaag.


Vandaag heb ik mij weer eens een keer gewaagd aan de challenge van DDBD en ja ik hou van het strand en dus kwam deze challenge goed van pas.


ook heb ik weer is lekker mijn FC potloden te voorschijn gehaald, want die had ik al een tijdje niet gebruikt net als de magnolia stempels en dus kon ik mijn gedachten even lekker los laten...even nergens aan denken ...behalve dan aan lekker kleuren.


Met deze challenge zijn er twee mallen gebruikt en ja ik heb veel mallen, maar een ervan had ik nog niet dus ja dan die ook maar kopen...via internet, want gelukkig mag dat nog wel. Verder natuurlijk lekker gestoeid met mijn favorieten mallentjes en met de gesso waar ik niet ongeschonden vanaf kwam zullen we maar zeggen.


Tuurlijk was het vandaag prachtig weer buiten en dus past dit kaartje gewoon helemaal bij de stemming van het weer vandaag. Ik zeg daarom weer graag tot een volgende creatie maar weer en......blijf gezond en let een beetje op elkaar in deze moeilijke tijden en....STAY AT HOME


CHALLENGES:








8 opmerkingen:

  1. Je kaartje is echt super leuk geworden.
    Helaas zijn er vandaag toch weer heel veel mensen geweest die hun happy day at teh beach hebben gehad.
    Wij zijn gelukkig gezegend met een hele leuke hobby, en een groot online netwerk, dus we hoeven de deur niet uit.
    Best wel zielig eigenlijk dat er zo veel mensen zijn die niet eens een paar daagjes gewoon thuis kunnen blijven.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een prachtig maritiem kaartje Joanda...en zo een schattig zeemeerminnetje erop...
    TOP!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Jolanda, super gewoon.
    Gezellig dat je meedoet bij onze challenge.
    Liefs Bianca.
    DT Simply Magnolia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great job here... Love all the details and your Magnolia stamp
    Thanks to join us at Through the craft room door
    See you soon
    Lady--TTCRD DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nice details and lovely project. Thank you for joining at the Crafter's Castle Anything goes challenge. - Priya Satish DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi Jolanda, het is even geleden dat ik op blogger ben geweest, buiten er zelf af en toe wat op te zetten, maar jij bent nog lekker bezig zie ik, hoop dat alles goed gaat met jullie, groetjes en blijf veilig....Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous project. Thank you for sharing with us over here at The Creative Crafters Challenge and best of luck with your entry.
    Wendy DT Member for https://creativecrafterschallenge.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. lovely card, interesting details. thank you for joining us at Simply Magnolia.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda