Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

donderdag 14 mei 2020

Genietjes

                                          Hallo allemaal

Weer even lekker aan de freubel geweest en ik kan je zeggen soms moet het helemaal vanuit mijn tenen komen hoor, maar gelukkig had ik vandaag een produktief dagje en heb ik een kaartje gemaakt voor onze challenge op FB bij Sytas kaartengroep waar het thema is...alles wat vliegt.


Natuurlijk heb ik weer een mal van DDBD gebruikt en cardstock en kraft gebruikt om mijn kaart op te bouwen.


Het mooie plaatje is natuurlijk afkomstig van Syta en kan je HIER vinden...


Zoals altijd heb ik ook nu weer een strik op mijn creatie verwerkt met daarop een kanten vlinder en net als de kanten bloemen en roosje en ander prullaria zijn deze terug te vinden op de website.


De allom bekende mallen heb ik ook weer mee gestoeid, want ja dit zijn toch wel mijn favorieten.
Ik hoop dat het verders allemaal goed gaat met jullie en zie je graag bij een volgende creatie weer.
STAY SAFE en STAY HOME it could SAFE LIVES.


CHALLENGES:






10 opmerkingen:

  1. A beautiful wall hanging. Love the intricate detail. Thanks for joining Aud Sentiments challenge. Elaine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een mooie hanger gemaakt in een origineel model Jolanda, top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een schitterende hanger is dit Jolanda...prachtige details erop...in hele mooie kleuren
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stunning pendant with all the gorgeous details!! Thank you for joining our challenge at The sisterhood!
    Diane TSH DT {Nellies Nest}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW! just BEAUTIFUL!!! Thanks so much for joining in the fun at our Sisterhood of Crafters challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    SISTERHOOD OF CRAFTERS
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Please stop in for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige Jolanda,

    Originele vorm, prachtige kleuren.
    De vlinder komt echt tot zijn recht.

    Leafs fan Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What an outstanding creation! I love the soft green color and your design and shape of the card is wonderful! Love that butterfly!!! Thanks for joining us at Craft-Dee BowZ! --Gail

    BeantwoordenVerwijderen
  8. LOVE this beautiful creation! All the butterfly elements are amazing! Thanks for joining us at Crafter's Castle! I hope you join us again soon! HUGS! :) Mynn xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Stunning project, I love the lace butterfly matching in with your focal image. Really beautiful! Thanks so much for entering the Aud Sentiments challenge.
    Jenny Ginger Ninja Crafts (DT) x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, this is a wonderful creation! I love design and every beautiful detail!
    Thanks for playing at Crafty Creations Challenge.
    Ileanaxx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda