Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

woensdag 29 april 2020

Terrasje pakken

                                        Hallo allemaal

Vandaag weer is een kaartje gemaakt en terwijl ik dit maakte moest ik denken aan een terrasje pakken gewoon omdat het plaatje van Syta me daar aan deed denken en ook omdat we dat gewoon nog niet mogen en kunnen.

Ik heb het kaasplankje maar weer is van stal gehaald om daar mijn basis van op te bouwen en ach ja met een terrasje pakken dan hoort er ook altijd wel wat lekkers bij dan alleen maar een kop koffie/thee.


Momenteel kunnen we hier alleen nog maar van dromen en hopen dat eens de dag komt dat we weer heerlijk kunnen genieten van een terrasje pakken en denkend aan het liedje 1 kopje koffie of we gaan gezellig met zijn allen zingen koffie koffie lekker bakkie koffie...o, jee dat is echt een oudje :)


Natuurlijk heb ik me eigen weer uitgeleefd met een bloementoef die net als de strik niet mag ontbreken. De kantenbloem en de kleine bloemen komen bij Syta vandaan en de takjes heb ik gebruik gemaakt van vintage flourish mallen.


Een nieuwe tekst stempel gebruikt met banner en zo kan dit een kaartje voor een ieder van jullie zijn.
Een knuffel in een papiertje of beter gezegd een knuffel op een papiertje.
Ik zie jullie graag bij een volgende creatie weer en... STAY HOME it could SAFE LIVES.


CHALLENGES:






9 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje in deze mooi kaasplank modelletje Jolanda...en mooi opgemaakt in hele mooie aqua kleurtjes
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een feest zal dat zijn om weer een terrasje te kunnen pakken Jolanda maar deze kaart met knuffel is super! Hele mooie kleuren bijpassend bij het plaatje natuurlijk en het is een pracht zo alles bij elkaar!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart en hele mooie kleuren. Ja, een terrasje pakken zouden we allemaal wel willen vooral met dat mooie weer.
    We moeten er nog wel een tijdje op wachten ,hopelijk voor al die mensen die nu niet kunnen werken vind ik het heel erg.
    Geen inkomen helemaal niks wordt je toch stapeldol van.
    Wij mogen dan ook niet op de markt staan maar hebben gelukkig nog de kwekerij.
    En hebben ook nog wat tuin werk.
    Hou je goed.
    Groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thank you for joining us at challenge Lemon Shortbread
    DT Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A lovely image and a beautiful bow. Thanks for joining in with my add a bow challenge at Allsorts.
    Lynn x
    DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja hoor ik pak graag een terrasje met je, helaas moeten we nog even wachten.

    Je kaartje is ontzettend gaaf, prachtig kleuren en opbouw. De tekst is ook super.

    Dikke tût en hopelijk tot snel.

    Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is really beautiful, thank you for joining us at Allsorts, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A very pretty soft and delicate feminine creation, many thanks for joining in with our 'Bows' theme at Allsorts challenge this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. How lovely! Gorgeous colours and details. Thanks for sharing with us over at Scrapping4Fun Challenges and good luck.

    - Hanna, DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com/
    https://hannapannabloggar.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda