Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

donderdag 23 april 2020

She is a Lady

                                     Hallo allemaal

Vandaag heb ik is iets anders voor jullie namelijk een leuk doosje wat ik samen met Monica met een dagje freubelen heb gemaakt...natuurlijk was dit voor de corona crisis...maar ik heb nu tijd om het jullie te laten zien. Dit is een idee van Miranda (een workshop uit 2018) en vond ik een mooi project om dit samen nog is te maken, want een dagje freubelen moet natuurlijk wel een dagje zijn toch?(met al dat geklets er tussendoor whahaha)


Het mooie plaatje is natuurlijk weer van Syta


Het hele doosje is bewerkt met kant,parels, bloemen en met bronsen hoekjes afgewerkt.


Een leuk doosje voor kleine sieraden in te doen of gewoon wat restjes kant met pareltjes erin en natuurlijk een leuk doosje om cadeau te doen.



En ja het kan dus niet aan iedereen gegeven worden dus heb ik het maar voor mezelf bewaard en ga ik er in augustus als ik jarig ben iets moois in stoppen...wat???? weet ik nog niet.
Ik zou zeggen graag tot een volgende creatie maar weer.
Stay safe en STAY HOME it could safe lives.


CHALLENGES:









16 opmerkingen:

  1. Dit ziet er echt prachtig uit.
    Zonde om het weg te geven. Ik zou het ook zelf hebben gehouden.
    Zo te zien heb je ook een hele speciale verjaardag om te vieren in augustus ;o)

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW your box is so pretty and the lid is gorgeous. I will be a keepsake for sure. Thanks so much for entering your lovely card into our 'Anything Goes ' challenge at Craft-Dee BowZ this month. Good luck and join us again soon. Hugs, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh Jolanda,

    Wat een prachtig doosje heb je gemaakt. Er komt vast een glimmertje in voor je speciale verjaardag.

    Ik hoop het doosje dan in het echt kunnen bewonderen. Hopelijk mogen we elkaar dan weer bezoeken en knuffelen.

    Leafs fan Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amazing. Thank you for joining us at the Crafters Castle Challenge - Priya Satish DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a fabulous creation! Thank you so much for joining us at Crafter’s Castle! I hope you join us again! Hugs! Mynn xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda