Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

maandag 13 april 2020

Kitten in a teacup

                                         Goedenmorgen allemaal


Vandaag heb ik maar weer eens een gezellig voorjaarskaartje gemaakt voor de challenge bij Syta op FB...je zou niet denken nu dat het voorjaar is buiten, want het is koud en de wind giert om het huis.


Ik vond dit plaatje toch wel zooooo schattig dat ik er gelijk iets mee wilde maken en dit is het dus geworden





Het plaatje is natuurlijk afkomstig van Syta en is HIER te vinden verder heb ik als uitgangspunt weer een DDBD mal no 141 gebruikt.


Tja en natuurlijk de strikken (het is even goed kijken, maar het zijn twee strikken)en een bloementoef mogen ook hier niet bij ontbreken, maar dat zijn jullie inmiddels gewend van mij toch?


Voor wie zin heeft om te freubelen...doen en ik zie jullie graag bij een volgende creatie maar weer...
stay safe en STAY HOME.


CHALLENGES:
















8 opmerkingen:

  1. Ohh wat een lieve kaart Jolanda.

    Hoop voor de kitten dat er geen warme thee in het kopje zit.

    Leafssss xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank you for joining us at challenge Lemon Shortbread
    DT Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a beautiful image and embellished card thank you for joining us at the Alphabet Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Really beautiful, thank you for joining us at Crafty Friends, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card. Thank you for sharing it in the Cute card Thursday challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is so detailed and beautiful. I adore that cute image. Thanks for joining us at The Alphabet Challenge. Love Dawn x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super sweet card! Thanks for joining us at the Crafter's Castle Challenge Blog! ~Tracy, DT Member

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super cute make, love the image & the card shape is great

    Thank you for sharing with us at 'Not Just Cards' this month. I hope to see you create with us again soon
    Stay safe
    Hugs Shell xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda