Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

donderdag 2 april 2020

Happy Birthday

                                Goedenmorgen allemaal

April een nieuwe maand en een nieuwe challenge op FB bij Syta,s kaartengroep en ditmaal is er gekozen voor vrolijke kleurrijke voorjaarskaarten en dit is wat ik ervan gemaakt heb.


Ik heb gekozen voor lila/paars tinten en een plaatje van knipvel 160306 en dat kun je HIER vinden.


Verder zijn natuurlijk ook alle frutseltjes afkomstig van Syta,s webshop...nou ja die grote bloem komt uit die winkel waar alles gewoon zomaar in je mandje valt zullen we maar zeggen.


Het plaatje heb ik verwerkt op een van mijn favoriete mallen,want je wil echt niet weten hoeveel ik er heb....te veel op te noemen.


En voor wie mij volgt die weet onderhand dat er bijna altijd een strik op mijn kaarten worden verwerkt en bewerkt.


Ik zou zeggen neem gerust een kijkje op de website van Syta en voor wie FB heeft doe gezellig mee met ons dit kan de hele maand en ik zie jullie graag bij een volgende creatie weer. Blijf gezond en STAY HOME it could save lives.


CHALLENGES:













13 opmerkingen:

  1. Beautifully created card with all your gorgeous details!! Thank you for joining our challenge at Double D!
    Diane DD DT {Nellies Nest}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OH WOW ... this is just GORGEOUS! Purple is my favorite color so your design really caught my eye and speaking of design ... yours is AMAZING! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Banners’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.
    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Please stop in for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lots of beautiful detail. Thanks for joining Aud Sentiments challenge. Elaine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is so beautiful Jolanda! Love the shades of lilac and purple, the gorgoeus layout and the pretty die cuts. Thank you for sharing with us at Creative Inspirations, good luck.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw!!! Je kaartje is een pareltje.
    Prachtig gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is beautiful. Love the colour. Thanks for joining us at Cute Card Thursday. Hugz Andrea.x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave kaart Jolanda!

    Prachtige model, plaatje en mooie paarse kleuren.
    En ja strik en bloementoef horen bij jou.

    Liefs en blijf gezond!!

    Ina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful design. Thanks for sharing with us at Double D Challenge Blog.
    Kathy
    DD DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous card!! Love every beautiful detail! Thank you for playing with us at the Sisterhood of Crafters and hope you can join us again soon.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This card has stolen my heart and taken my breath away! This is my favorite color, my favorite style of card and it is truly gorgeous. I think this is magnificent. I adore this. Thanks for joining us at Craft-Dee BowZ! --Gail

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fabulous details on this gorgeous card! Thanks for joining us at Double "D" Challenges.
    Amelia (Double "D" Challenge Design Team)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a beautiful project, gorgeous colours and details. Thanks for joining in with the Aud Sentiments Challenge, keep safe.
    Jenny (AKA the Ginger Ninja!) Aud Sentiments DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Great card. Thank you for joining us at Creative inspirations.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda