Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

donderdag 14 januari 2021

Deer O Deer

                                           Hallo allemaal


Buiten is het inmiddels kouder geworden en voel je dus dat het echt winter is....helaas nog geen sneeuw, maar daar ben ik toch geen favoriet van. Vandaar dat ik dan maar op mijn creaties mooie winterlandschappen creeert zoals deze...




Een echt landschap is het ook niet maar wel winters...natuurlijk is deze creatie gemaakt voor de challenge op FB bij Syta waar je de hele maand januari aan mee kan doen het thema is sneeuw en ja niet te zien bij mij want ik heb mijn kaartje weer is volgeplakt hihihi.



Als basis heb ik natuurlijk weer zo,n gave DDBD mal gebruikt 470.713.205 en designpapier van Syta AV 180816 en 190608 en het plaatje is afkomstig van KV 201104.


Net als deze mooie bloem en andere leuke frutsels op mijn kaart zoals steentje, kant en sneeuwvlok pailetten zijn allemaal terug te vinden in de webwinkel van Syta. Natuurlijk zitten mijn favorieten mallentjes ook weer verwerkt op de kaart.


Ik zou zeggen voor wie FB heeft doe gezellig mee met ons en dan zeg ik graag tot een volgende creatie maar weer....blijf gezond.















2 opmerkingen:

  1. Prachtig winters kaartje Jolanda...wat heb je weer geweldig mooie stansjes gecombineerd....en een statig hert op het plaatje TOP!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi winters kaartje Jootje

    Je hebt weer lekker uitgeleefd
    met je stansjes.

    Leafs Ina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda