Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zaterdag 2 januari 2021

Winter Greetings

                                            Goedenmorgen allemaal


Allereerst wil ik iedereen een heel mooi, warm, liefdevol en creatief nieuwjaar wensen en dat we maar heerlijk mogen genieten van elkaars mooie creaties.

Vandaag heb ik een kaartje voor jullie in het winter thema dit is de nieuwe challenge in Syta,s kaartengroep op FB en ja echt winter is het hier niet bij ons, maar er wordt gezegd dat het kouder gaat worden...eerst zien en geloven zeg ik altijd...hoewel het nu dan voelen is hihihi.



Als basis heb ik de DDBD 470.713.144 gebruikt en daar bovenop met cardstock ecru en kraft en AV nr. 190810 van Syta.


Het mooie lieve plaatje is afkomstig van KV 180900 waarvan ik de randjes bewerkt heb met vintage photo van distress ink net als het achtergrond vel.


De embeslishment, flosdraad, creme sneeuwvlok en kantenblaadjes kan je vinden in de webshop van Syta. De kantenblaadjes heb ik afgeknipt van het kant en op die manier verwerkt op mijn kaart.


Je ziet mijn eerste kaartje is alweer een feit en ik hoop dat ik jullie er heel veel kan laten zien dit jaar. Dus zeg ik graag tot een volgende creatie maar weer.



















3 opmerkingen:

  1. Wat mooi Jolanda,

    Genoeg te zien, zonder druk te zijn in mijn oogjes.
    Ik houd hiervan...ook al maak Jolanda te kaartjes😉

    Leafs fan us xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige eerste kaart van dit jaar heb je gemaakt Jolanda.
    Ik wens jou ook een mooi, gezond en creatief 2021 toe!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig leuke kaart Jolanda!
    Mooi modelletje met heel veel mooie details

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda