Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zondag 31 januari 2021

Snowtime

                                             Hallo allemaal


Gisteren heerlijk aan de freubel geweest, want buiten was het snijdend koud...alleen voor de hond eruit maar gelukkig deed man lief dit en kon ik lekker blijven freubelen. Ik heb nog maar is een kaartje met het thema sneeuw gemaakt van de lopende challenge op FB bij Syta,s kaartengroep.


Als basis heb ik de DDBD mal 188 gebruikt met kraft en wit cardstock en daarna met AV 190608.


Het mooie winterse plaatje is afkomstig van KV 191004


Verder natuurlijk oude en nieuwe mallen...hoewel...ik nu alleen oude mallen heb gebruikt...


Vandaag is de laatste dag van de challenge op FB...aangezien het toch koud is buiten kan je nog meedoen als je FB hebt natuurlijk en ......met een plaatje van Syta. Ik wens je een fijne dag...blijf gezond en STAY HOME en ik zie jullie graag bij een volgende creatie maar weer.










2 opmerkingen:

  1. Deze rasechte Friezin woonachtig in Nederland 😉😉
    komt je vertellen dat die een prachtige kaart vind.
    Past echt bij het weer van vandaag.

    Mooie kleurtjes, balletjes en plaatje.
    Een echte Jolanda....

    Leafs Ina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Jolanda. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda