Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zondag 18 april 2021

Coffee Time/Break

                                          Hallo allemaal


Tja ik moet het ff zeggen hoor.....wat een geweldig weer vandaag en gisteren ook al...ja als het geen weer is klagen we en nu het mooi weer is mag het dus best gezegd worden. Ik geniet hiervan...lekker even met zijn tweetjes en de hond lekker naar het bos gewandeld en gisteren had ik dit ook al gedaan en kan je zeggen die hond van ons gaat echt uit zijn dak dan...dus ook hij heeft er heerlijk van genoten. Maar over tot de order van de dag zullen we dan maar zeggen.


Nou als je een koffie genieter ben zie hier een heerlijk kaartje van een kopje koffie...zelf ben ik een echte theeleut, maar wel eentje zonder de suiker.



Het prachtige plaatje is weer...natuurlijk hoe kan het anders van Syta en vind je HIER en als je dan toch een kijkje neemt op de site ...ze heeft nu ook prachtige knipvellen in de aanbieding...is maar dat je het weet toch?


Natuurlijk mag de vlinder niet ontbreken op deze kaart, want het wordt hoogtijd om dit bakkie lekker buiten te drinken...gezellig met mijn mannetje of een vriendin/ collega.


Tevens is dit weer een DT-creatie voor onze FB groep Syta,s Kaartengroep en daar is het de hele maand het thema een dames kaart/creatie, maar we willen geen gezichten zien...dus gewoon een leuk gezellige dames kaart met een plaatje van Syta erop. Ik zou zeggen geniet van het mooie weer ga ik ook weer doen en ik zie je graag bij een volgende creatie weer.


GEBRUIKTE MATERIALEN:

DDBD - 470.713.169
CS - GROEN
AV - 170323
KV - 200101
VF - 6003/0047
VF - 6003/0083
PAREL - SYTA
KANT - SYTA
BLOEMENTJES - SYTA
VLINDER/BLOEM - SYTA

CHALLENGES:









4 opmerkingen:

  1. Wel deze koffieleut, ook zonder suiker geniet van je prachtige kaartje.

    Ook hier genoten van de zon en
    nu nog effe freubelen...morgen weer
    aan de arbeid.

    Leafs Ina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card Jolanda! Love the design and gorgeous layout. Thank you for playing along at Creative Inspirations, good luck.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful project! The lace details are just gorgeous! Thank you for joining the Scrapping4Fun Challenge!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous! beautifully crafted. Thanks for entering your wonderful creation in our Flowers Challenge at The Crafter's Cafe this fortnight.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda