Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

woensdag 28 april 2021

Countdown to Christmas

                                         Hallo allemaal


Nou koningsdag 2021 zit er weer op...ik heb die dag gewoon gewerkt, want dat gaat gewoon door bij ons en nu ga ik gewoon aftellen naar kerst...volgens google nog 241 dagen en dus heb ik maar weer is een kerstkaartje gemaakt.


Een kerstkaartje zonder plaatje en niet tradionele kleuren gebruikt...als je bezig bent met freubelen en je gaat een beetje spelen met de ideetjes die op je bureau liggen dan komt er heel wat anders uit dan dat je in gedachten had.


En mijn bloementoefje wilde ik klein houden, maar er kwam steeds meer bij net zolang dat het naar mijn zin was en soms heb ik nog wel eens het gevoel van...nou daar had ik ook nog wel iets tussen kunnen stoppen hahaha...ken je dat gevoel?


Nog een beetje wezen stoeien met gesso, maar dat ging niet zo als ik het helemaal wilde, maar ach het is en blijft een zelf gemaakte kaart toch en daar mogen schoonheid foutjes in of op zitten.


Al met al weer een kaartje voor kerst klaar en zoals ik al eerder zei nog 241 dagen te gaan, want voor je het weet is het zo weer voorbij. Nou ik ga nog even lekker genieten van het mooie weer en ik zie jullie graag bij een volgende creatie maar weer.


GEBRUIKTE MATERIALEN:

DDBD - 470.713.855
KRAFT
DECO TIME - DESIGN PAPIER
JOYSTANS - 6002/0584
JOYSTANS - 6002/1467
VINTAGE FLOURISH - 6003/0046
SISAL
DENNENAPPELS - SYTA v GELDEREN
WITTE BESJES - SYTA  v GELDEREN
ROOS - SYTA v GELDEREN
KANT SYTA v GELDEREN
BLOEM - MD - CP8952-FOREST
 

CHALLENGES:











 

7 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kerstkaart Jolanda, ik ben weg van je mooie bloementoef. Het is een plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card. Love all the details. Thanks for playing with us at Creative Moments.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooops... forgot to say thanks so much for sharing with us over at Merry Little Christmas Challenge Blog this month! We appreciate you joining us!
    Hugs,
    Leslie, MLCCB DT
    Love To Scrap 2

    BeantwoordenVerwijderen
  4. As always....another beautiful and creative card. I love your work! Thank you so much for entering our challenge at Crafter's Castle this month....good luck :)
    Hugs... Janie
    DT
    Crafter's Castle
    crafterscastle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a gorgeous card, so many lovely elements that work so well together! So glad you joined us for our Peace on Earth Challenge at Winter Wonderland!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is exquisite, Jootje! So beautiful! Thanks for joining in at The Holly and Ivy Christmas Challenge.

    love Mags B x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda