Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zondag 11 april 2021

Lady

                                             Hallo allemaal


Vandaag weer is lekker aan de freubel geweest...buiten was het koud en winderig en dus maar weer is een kaartje gemaakt voor onze challenge op FB. Het thema van de maand april is dames, maar we we willen geen gezichten zien. Dus heb ik weer een leuk plaatje uitgezocht van een van de vele knipvellen van Syta.


En dit is het geworden een leuk dames plaatje van make-up en parelkettingen


De kleuren weer gecombineerd met het plaatje en in zacht rose gehouden. Als uitgang basis heb ik natuurlijk een DDBd mal gebruikt.


En ja net zoals ik bloementjes gebruikt op vele van mijn creaties kan ik ook niet zonder vlinders...gewoon omdat ik iets heb met die mooie beestjes.
En zeg nou zelf als je dan zo,n mooie kanten vlinder heb dan moet je die toch gewoon gebruiken dit kan je toch niet zomaar in een doosje bewaren.


Ik hoop dat jullie weer hebben genoten en dan zeg ik graag tot een volgende creatie maar weer.



GEBRUIKTE MATERIALEN:

DDBD 470.713.152
KRAFT
CS ECRU
AV-170311 EN 200117
KV-190127
VINTAGE FLOURISH 6003/0047
JOY MAL-LIEFS-6002/0298
KANT EN VLINDER Syta v Gelderen
ROOSJES Syta v Gelderen
BESJES Syta v Gelderen
SISAL

CHALLENGE:



















5 opmerkingen:

  1. A beautiful card. Thanks for joining Aud Sentiments challenge. Elaine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello,
    What a fabulous card. I would like to thank you for sharing your card crafting skills with us at the ATG challenge for Through the Craft Room Door. TTCRD.blogspot.com
    I look forward to seeing many more of your challenges.
    With kind regards
    Sue TTCRD team
    Blogspot handmadecardsbysb:wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende, sierlijke kaart. Dank je wel voor het meedoen bij Girlz Creative Crafts.
    groetjes Angelique, dt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig nostalgisch kaartje!
    Leuk dat je meedeed aan onze Girl-challenge!
    groetjes
    Nancy GCC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous - I really love the decorations.
    Thank you so much for entering our challenge at Crafter's Castle this month....good luck :)
    Keep crafting!
    Lj xx
    DT
    Crafter's Castle
    crafterscastle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda