Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zondag 20 februari 2022

Cat in the Snow

                                                 Hallo allemaal


Vandaag een kaartje voor Syta,s kaartengroep waar het thema tot eind februari is...dieren in de winter. Afgelopen vrijdag leek het wel herfst met storm Eunice ipv winter maar hier hebben wij het overleefd aan de kust. 




En ja als je dan van katten houdt moet je er iets mee maken en ik vond dit zo een aandoenlijk plaatje.


En zeg nou zelf...wie zou hier nou niet verliefd op worden...nou ik zou hem zo oppakken en binnen bij de kachel gaan zitten met hem of haar.


Al met al weer een kerstkaartje klaar voor de maand december dit wordt een hoop minder stress. Ik denk dat ik ze al maar gaat schrijven ook...kost nog minder stress zo aan het eind van het jaar whahaha.
Fijne avond en graag tot een volgende creatie maar weer.

Liefsss en groetjes

CHALLENGES:













   

6 opmerkingen:

  1. Mooie poezenkaart! Winter, nee die is in Nederland nergens te bekennen. Op dit moment waait en regent hier heel hevig (in het Oosten), zal blij zijn als ik een oog dichtdoe. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wa5 een prachtige kaart met dit mooie plaatje. Er is heel veel leuks op te zien. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A stunning dcard. Wonderful use of die cuts abnd materials. Thanks for joining us at Alphabet Challenges. Caz. DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very cute image framed with a stunning card. Love the colour scheme and added embellishments - a very special creation. Thank you for joining us at The Alphabet Challenge xx Lynda/Loopyloo DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely design and cute cat. Thanks for joining in our challenge at Winter Wonderland Dawn S DT x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda