Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zondag 6 februari 2022

Flock of sheep in the snow

                                          Hallo allemaal


Wat een weer is het buiten...ze zeggen winter, maar hier lijkt het wel herfst met die storm en regen, maar ook hier zijn wij aan gewend bij de kust. Toch heb ik weer een creatie gemaakt voor jullie met dieren in de sneeuw en ditmaal schapen...hoop dat het jullie niet verveeld...maar zo wordt de voorraad kerstkaarten toch ook weer aangevuld denk ik dan maar.


Hoe mooi zou het zijn als je de herder met zijn kudde  zo tegen zou komen...nou ik kan je zeggen ik sta gelijk met mijn camera klaar om hier dan foto,s van te schieten, maar ja dat gaat helaas niet gebeuren.


Natuurlijk is het plaatje weer afkomstig van Syta net als de ander toegevoegde frutseltjes...dit alles kan je terug vinden in haar webshop.



De kanten bloem heb ik in tweeen verdeeld en allebei op eigen manier verfraaid met bloementjes. De linker bloemen komen bij die goedkope winkel A-c-tion vandaan hihihi...ja wie komt daar nou niet.Ikzou zeggen geniet er weer van en ik zie jullie graag bij een volgende creatie weer.

Fijne dag allemaal en ondanks het weer probeer er wat moois van te maken.

Challenges:






4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart! Alle details passen perfect bij elkaar.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een mooie kaart Jolanda dus dat verveelt mij nooit hihi. Top zoals je alles op elkaar afgestemd hebt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a beautiful Christmas card, thanks for joninig us at THAIC.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is just stunning. Thanks for joining us at Sparkles Monthly Challenge. Love Dawn x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda