Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

donderdag 3 februari 2022

Horses in the snow

                                               Hallo allemaal


Gisteren heerlijk een lange wandeling gemaakt met mijn vriendin en onze honden om mijn hoofd is lekker leeg te maken...iedereen heeft denk dit gevoel wel eens en de een doet het door te knutselen en ik ga heerlijk even naar buiten met mijn hond en het leek wel voorjaar gisteren met het zonnetje en de prachtige voorjaarsbloemen die we tegen kwamen onderweg, maar ja op mijn creatie is er nog helemaal geen voorjaar te zien kan ik je zeggen.


Aangezien wij ..op FB in de groep van Syta nog steeds een challenge hebben lopen van dieren in de winter heb ik ditmaal voor een paard gekozen.



Een prachtig plaatje vind ikzelf en zover ik weet voelen ze veel minder kou dan de mens, maar toch heb ik iets van zielig.


Alle frutseltjes zoals kant, lint, pareltjes, sterretjes, ddbd mallen en natuurlijk het plaatje zijn allemaal terug te vinden bij Syta op de webshop.
Ik hoop jullie graag weer terug te zien bij mijn volgende creatie.

Fijne dag allemaal

CHALLENGES:



 


10 opmerkingen:

  1. Je paard heeft een hele dikke vacht dus kan er prima tegen en levert wel een prachtig winters plaatje op en een hele mooie kaart! Het leek wel voorjaar gister wat een verwen dag was het!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige winterse kaart met dit mooie paard. Met wandelen kun je zeker je hoofd goed leeg maken. Gezellig met een vriendin.. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kerstkaart Jolanda. Heel sfeervol en mooi gedecoreerd. Fijn dat het mooi weer was bij jullie, hier in Brabant grauw en grijs, geen straaltje zon te bespeuren :(
    Gezellig je te zien bij 52 WTC .
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart, Jolanda. Mooie vorm en mooie afbeelding.
    Wij hebben gisteren ook heerlijk gewandeld!
    Gezellig dat je meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart, hier was er geen zonnetje te bekennen aan de kust.
    Fijn dat jij er van hebt genoten.
    Gezellig dat je er bij bent deze week.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig plaatje op je mooie kaartje Jolanda. Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart met de mooie strik en plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtig winters kaartje, mooi plaatje en prachtig samen gesteld.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige winterse kaart! Hele mooie kleuren heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt.
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda