Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

dinsdag 6 juni 2017

Have a bright day

                              Hallo allemaal

Er is weer een nieuwe challenge van start gegaan bij de  Inky Chicks en het thema is gebruik drie kleuren papier en dat kan drie verschillende kleuren zijn maar ook drie in dezelfde kleur zoals ik heb gedaan. Ik ben van paars uitgegaan ( geen rose dus hihihi) en daarna bijpassend erbij gedaan.


Ik heb Tilda lekker in het gras neer gezet en de vlinders fladderen om haar heen


En met het weer van de laatste dagen kan er natuurlijk alleen maar zo,n prachtige tekst erop.


Ook heb ik me weer heerlijk kunnen uitleven met mijn copics, want ergens blijf ik me toch kind voelen als ik zo heerlijk aan het kleuren ben geslagen. natuurlijk hebben wij een weer een mooie prijs voor jullie en die komt ditmaal van:




neem vooral een kijkje op ons blog voor de prachtige voorbeelden van mijn andere teamies en doe gezellig met ons mee en ben benieuwd met wat voor moois jullie ons laten zien. Ik zeg graag tot een volgende creatie maar weer.


Challenges:












11 opmerkingen:

  1. Wowww Jolanda

    Prachtige kaart in paars tinten.
    Lekker vrolijk met vlinders.
    I love it!

    Leafs fan Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk en mooi kaartje heb je gemaakt. Grt Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een plaatje heb je van je kaart gemaakt Jolanda. Mooie, uitbundige kaart in een kleur die ik super vind. Prachtig zijn de vlinders.
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij Addicted To Stamps Challengeblog.
    Lieve groetjes Miranda (dt-ATSC)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Jolanda, this is so beautiful! I love the colours and fabulous design. Thank you for sharing with us at Marvelous Magnolia, good luck and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a pretty card with lovely colours and fabulous embellishments. Thank you so much for joining us over at Magnolia-licious. Good luck!
    Hugs
    Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige paarse kaart met zoveel mooie details erop verwerkt. Heel mooi!! Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Addicted toStamps. groetjes, Marlies
    PS ik zie hier boven in je post geen link terug naar onze challegne?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous card, Jolanda. Tilda is adorable and love the pretty design elements. Thank you for sharing it with us at Magnolia-licious.
    Hugz,
    Cath

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Jolanda, I'm here with my other DT hat on to say thank you so much for coming over to play with us at All About Magnolia. Good luck!
    Hugs
    Suzi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Your card is stunning. I love the design with all the die cuts. Thanks for joining us at Simply Magnolia in our Garden/Blooms challenge
    Julie T

    BeantwoordenVerwijderen
  10. OH, TILDA IS LOVELY IN PURPLE! GORGEOUS TINY FLOWERS AND GRASS ALONG THE BOTTOM AND WONDERFUL BUTTERFLY DIES. REALLY LIKE THE PEN NIB :O)
    THANK YOU SO MUCH FOR JOINING US AT MAGNOLIA-LICIOUS CHALLENGE BLOG!
    HUGS, CANDY

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kom nog ff bij dit kaartje kijken....Het is er allemaal een beetje bij ingeschoten maar het is een plaaatje. Heel mooi gedaan en fijn dat je meedoet aan de challenges bij Simply Magnolia en Paradise of Stamps. xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda