Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

dinsdag 27 juni 2017

Having fun at xmas

                             Hallo allemaal

En ja vanavond heb ik een kerstkaartje voor jullie omdat dit het  nieuwe thema is van de challenge bij Inky Chicks en dat is zo heeeerlijk .......in de zomer lekker aan de kerstkaarten.


Zoals je ziet is hij weer helemaal in het ........hahaha nee ben uit me comfort zone gegaan en gewoon weer is een andere kleur gedaan.


Het bloementje in het midden heb ik een beetje bewerkt met distress ink om het een geheel te laten worden en de dennenappels zijn bewerkt met stickles zoals ook het bontrandje van het elfje.


Het plaatje/afdrukje is van mo manning christmas elves en zo te zien heeft die elf een hoop lol. Ik hoop dat jullie ook de lol ervan inzien en gezellig met ons gaat meedoen met de challenge, want natuurlijk hebben wij weer een hele mooie prijs voor jullie.



Kijk en wie wil dit niet winnen dan........en je krijgt vanzelf een voorraadje kerstkaarten dus ......doe gezellig mee en ik zie jullie bij een volgende creatie weer. Fijne avond allemaal.



Challenges:













9 opmerkingen:

  1. Nu snap ik waarom mijn kerstboom altijd zo beweeglijk is. Dat komt door al die ondeugende elfjes die op mijn kerstballen zitten te schommelen. ;o)
    Je hebt er een waanzinnig leuk kaartje van gemaakt, met hele mooie details.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gewoon een zomerse kerstkaart in deze kleur ;). hij is prachtig! groeten Miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cute and fabulous Christmas card! Thanks for joining us at Creatalicious
    Tina dt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt weer een prachtige kaart gemaakt.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh my...this is soooo fantastic!! :)
    First of all, I love the image....and then I love everything...lol. Great work!
    Thanks a lot for joining us at Fussy and Fancy! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very pretty card, nicely done. Thanks so much for joining us at the Fussy and Fancy challenge this time xo Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super fun card and so pretty! Thanks for sharing at Creatalicious, Jackie, DT member.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fabulous card - love that image!
    Thanks for playing at the ABC Christmas Challenge!
    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful card. Love all of the detail.
    Thanks for playing at the ABC Christmas Challenge.
    Carissa

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda