Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

vrijdag 23 juni 2017

Sailing home

                           Goedenmorgen allemaal

Voor wie van zon zee en strand hou zit hier goed, want vandaag heb ik een kaartje gemaakt met als basis de dutch doobadoo mal 470.990.003 cart art.


Om de golven een beetje woest te laten lijken heb ik die bewerkt met witte gesso en wat glitter.



Een flessenpost kan natuurlijk niet ontbreken in die woeste golven. Het design papier wat ik heb gebruikt is uit de serie sea shore van Noor!design/Joyscraft.


En zoals het bij de zee hoort de zeemeeuwen die kunnen niet ontbreken en een verdwaalde vlieger die in het visnet terecht is gekomen.


De vuurtoren.........een baken voor de vissers om weer veilig thuis te komen. Ik wens jullie een fijne dag toe en tot een volgende creatie maar weer.



Challenges:















10 opmerkingen:

  1. Gaafff!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super cute!!! Thank you for joining us at MTTC, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super cute!!! Thank you for joining us at Love to Craft, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A WORK OF ART JOLANDA, LOVE EACH PERFECT LITTLE DETAIL, THANK YOU FOR JOINING US ATOLLCB

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wouw Jolanda wat een mooie afwerking en prachtige details!
    Je vuurtoren is een plaatje en heel mooi om te zien!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoppa volger nummer 151 ;) . Wat is ie gaaf geworden jolanda! zoveel te zien. geweldig. Groeten Miranda K

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stunning creations gorgeous detail.
    Thank you for joining with us at OLLCB
    Hugs Julie xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, this is amazing, I have never seen anything like it before. Thanks for sharing at LTCCB. Pippa DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow stunning thank you for sharing with us at The Crafty Addicts - good luck
    Lyn - DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda