Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

vrijdag 16 juni 2017

My first xmas

                          Goedenmorgen allemaal

Gezellig dat jullie weer een kijkje komen nemen en vandaag heb ik voor jullie een kerstkaartje gemaakt en wel eentje die als je wilt zelfs in je kerstboom kunt hangen.

Hierbij ik gebruik gemaakt van  de DDBD-mal 470.713.632  en eerst dacht ik nog hier ga ik iets 
zomers mee doen, maar .........ja zo,n kerstkaart is toch ook wel weer geinig om te doen.




En zoals jullie van mij gewend zijn heb ik ook weer een beetje zitten stoeien met mijn noortjes en als je precies wilt weten wat ik heb gebruikt neem dan ook  even een kijkje op het blog van Noor & Zo.



Dit lieve stempelafdrukje (om van te houden zo cute)  heb ik heerlijk met mijn copics in gekleurd en die stond al een poosje te wachten in mijn stempel bak om gebruikt te worden, maar ja dat is de heb als je iets leuks ziet en denkt daar kan ik wel wat mee.



Ik heb gekozen voor de leuke baby en de tekst my first christmas, maar er zit zelfs nog zo,n lieve knuffel kerstbeer bij. Ik hoop dat jullie er weer van hebben genoten en zie jullie graag bij een volgende creatie weer.



Challenges:








7 opmerkingen:

  1. Wat is ie cute Jolanda! En gaaf deze stempel zo op de vlieger! Baby's eerste kerst....geweldig bedacht en ik vind het prachtige creatie geworden!!! en ik heb er enorm van genoten! Alvast een fijn weekend,
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele schitterende vliegerkaart Jo! Xxx en groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kerst/vlieger kaart Jolanda!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kerstcreatie en wat een leuk idee om de vlieger als kerstkaart te maken! SUper! Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Addicted to Stamps. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart. Een heel mooi model en wat een gave stempel
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous decoration Jootje, the image is adorable and I love the colours and the shape, the whole design is stunning! LOVE it :-)

    Thanks for joining us on the ABC Christmas Challenge 🎄
    Luv
    Lols x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauwww Jolanda!!! wat is dit een bjoetie van een creatie en dank je wel voor je deelname aan onze Craft Addiction Challenge! Succes! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda