Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

woensdag 30 maart 2022

Voorjaar/pasen

                                        Hallo allemaal


Voor Syta maakte ik een kaartje met als thema voorjaar/pasen. Lekker fleurig, want het voorjaar is nu eenmaal fleurig en zelfs geurig, maar helaas bestaan er nog geen labtops met geuren.


Voor mij betekentcvoorjaar iets van nieuw, geboorte, zon, bloemen en vlinders en ja pasen daar horen kuikentjes, konijntjes en chocolade eitjes bij whahaha.


Deze keer geen geel uitgekozen, want pasen heeft ook iets van alles moet geel, maar lekker in het roze gehouden. Zelfs in mijn paastakken hangen nu rose eitjes en vogeltje/vlinders...hoewel ik voor volgend jaar zwart/wit met een tikkeltje goud erin ga hangen..ja ik ben zo veranderlijk als het weer whahaha.


Wilde gewoon weer is iets in het rose maken. Alle gebruikte spullentjes zijn terug te vinden op de site van Syta. Fijne dag allemaal en tot een volgende creatie maar weer.

Lieve groetjes xx

CHALLENGES:








4 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijk plaatje op je mooie kaart/hanger Jolanda. Mooie materialen heb je gecombineerd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is so beautiful, love the photo. Thanks for joining TTCRD challenge. Anesha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met het leuke model en plaatje leuke details heb je gebrukt
    gezellig dat je meedoet met onze challenge bij creations in pink
    groetjes Ellen DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda