Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zaterdag 12 maart 2022

Voorjaar

                                                     Hallo allemaal


Nou beter kan de titel niet klinken..voorjaar..en zeg nou zelf dit is toch genieten dit mooie weer ondanks wat er in de wereld aan de hand is. Gisteren heerlijk met mijn trouwe viervoeter een lange wandeling en mijn hoofd leeg gemaakt...heerlijk naar het bos geweest...was nog wel kaal het bos maar toch genoten en vandaag dan heerlijk bijkomen met knutselen en een voorjaarskaart gemaakt.


En dit is wat ik bedoel met voorjaar, zonnig geel, jonge diertjes, sneeuwklokjes en andere vorm van groei en bloei kom tot leven en daar kan ik echt van genieten...zal maar niet zeggen hoeveel foto,s ik gisteren weer gemaakt heb tijdens mijn wandeling hihihi.


Het lieve plaatje is natuurlijk afkomstig van Syta en ook het thema voorjaar/pasen duurt twee maanden in de groep op FB dus jullie gaan nog genoeg te zien krijgen van mijn voorjaar.


Tja... 
hier kun je natuurlijk niet omheen de strik soms is hij fijntjes en dan weer is een uitbundige strik.Dat blijft iets wat ik er graag bij doet of  het moet echt niet kunnen, maar dan zegt mijn gevoel dat de creatie niet af is. Alle kantjes, vlinders , rietjes en parels zijn terug te vinden op de webside van Syta.


Van de week ook nog ff wezen shoppen op internet en daar heb ik twee schitterende dies van studio light besteld bij Hobby Vision die je op deze foto ziet zitten een randstans en een mandala stans en ik ben er helemaal verliefd op dus die komen in de box met  favorieten te zitten.
Voor nu wens ik jullie een mooi zonnig weekend verder en graag tot een volgende creatie maar weer.

Liefsss en groetjes

CHALLENGES:










8 opmerkingen:

  1. Jolanda: this is beautiful! And you are correct about embracing a springtime look with your creation! Amazingly fabulous! Thanks for participating in the animal theme challenge at MTTC! --Becca/DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowww prachtig Jolanda..

    Compleet voorjaar..spat vanaf het
    scherm. Vind de eendjes zo lief😍😍

    Mooi stansen heb je geshopt.
    Dikke kus Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a stunning card! Love everything about it. Thank you for sharing with us at Creative Inspirations, good luck.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love your card, thanks for sharing it with us at the Daisy Chain Challenge Blog.
    Hugs Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk fleurige voorjaarskaart Jolanda!!
    Mooie stans en wat is er veel te zien...
    Schitterend.
    Leuk dat je meedoet met Girlz Rebel Challenge.
    Groetjes Antje
    DTGRC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful Creation...Thank you for sharing with us at Crafty Friends..Hope to see you again soon.
    Caz CF DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. You are all so talented. Love this autumn watercolor inspiration!
    wordpress
    blogspot
    youtube
    មាន់ជល់

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda