Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

maandag 21 maart 2022

Lentekriebels

                                         Hallo Allemaal


In Februari was ik de winnaar van de challenge op FB bij Mutsen Cluppie met mijn Valentijnscreatie en mocht ik in Maart gastdesigner mutsje voor ze zijn en het thema van deze maand is gebruik een slimlinekaart en laat dit nou net iets voor mij zijn....



Gelukkig kun je aan de onderkant nog net zien dat ik een slimline heb gebruikt. En natuurlijk heb ik ook gelijk gebruik gemaakt van een plaatje van Syta en zeg nou zelf....zou je daar nu geen lentekriebels van krijgen?


Nou ik zeg laat maar komen het voorjaar met al zijn jonge diertjes en bloementjes.


Natuurlijk kon ik het niet laten om er weer een grote strik erop te doen...het vlindertje is een label wat ik ooit is heb meegenomen bij de A-C-Tion en ja als je dan in je spulletjes aan snuffelen bent dan kom je wel eens iets tegen dat je zegt van.....o,ja dat heb ik ook nog...toch wel erg he en  ik denk dat ik niet de enigste ben wie dit overkomt.
Geniet van lente en graag tot een volgende creatie maar weer.

Liefsss en groetjes

CHALLENGES:








7 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart met mooie details en een lief plaatje!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een prachtige voorjaarskaart gemaakt Jolanda. Lief plaatje en mooi gedecoreerd. Leuk dat je gast-designer mocht zijn.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart. Dankjewel voor het meedoen aan de challenge. Groetjes Helma DT Kic

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a beautiful card! The colours and design are gorgeous. Thank you for sharing with us at Creative Inspirations, good luck.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful Creation . Thank you for sharing with us at Crafty Friends.. Hope to see you again soon.
    Caz CF DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart heb je hier gemaakt. Een plaatje om te zien. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful - love all the embellishments you added.

    Thanks for joining us at the Aud Sentiments Challenge Blog.

    Helen x
    DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda