Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

woensdag 23 maart 2022

IJsvogel

                                          Hallo allemaal


Ja nu is de lente dan echt begonnen..mijn raam staat lekker open in mijn hobbyhok en de arbeidsvitaminen op mijn labtopje staat op de achtergrond aan. En ja lente ik kan hier zo van genieten, maarrrrr toch zit ik weer aan de kerst kaarten...gekker kan het niet worden he. Bij de creatieve wereld van Tiets op FB doe ik mee met iedere maand twee kerstkaarten maken en de afgelopen jaren moest ik om prive redenen telkens af haken en nu wil ik het dit jaar voor elkaar krijgen om het vol te houden en tot nu gaat het me goed af...hoewel ik soms tegen mezelf moet zeggen...kom op je kan het.


En zie hier mijn tag/label gemaakt met mijn nieuwe spulletjes die ik gekocht heb op de beurs in Hardenberg...eventjes er lekker alleen op uit dit had ik gewoon even nodig ...lekker even alleen shoppen nou ja alleen er was genoeg volk, maar ik kon lekker even mijn eigen ding doen zonder met iemand rekening te houden...het was wel een ritje van twee en een half uur heen en weer terug twee en een half uur met de auto, maar dat had ik er graag voor over en na thuiskomst moest ik het wel bekopen want ik was moe, maar voldaan.


Het plaatje van deze mooie vogel...volgens mij een ijsvogel...kan het fout hebben hoor...komt natuurlijk weer van Syta net zoals de bloementjes , kant en lint. Het blauw en wit blijft een favoriete kleuren combi voor mij net als blauw, wit en kraft..en zo bestaan mijn kerstkaarten vaak uit deze kleuren.


Het kanten bloementje is ook afkomstig van Syta alleen heb ik hem gesloopt..ik heb het kleine bloementje wat ik hier heb gebruikt van de grote bloem eraf gehaald simpelweg omdat ik de bloem te groot vond voor op de strik en ja soms moet je gewoon iets durven en dan komt het ook beter tot zijn recht. Ondertussen wordt het hier wel echt een beetje warm in mijn hokkie...dus het wordt tijd dat ik buiten ga vertoeven met mijn viervoeter. Voor wie vrij is geniet van deze mooie dag en ik zeg graag tot een volgende creatie maar weer.

Lieve groetjes

CHALLENGES:

          http://4-seasonchallenge.blogspot.com/2022/03/challenge-54-door-het-lint.htm
                                                                                                                              http://creativecrafterschallenge.blogspot.com/2022/03/challenge-50.html







5 opmerkingen:

  1. Blauw vind ik zo mooi voor kerstkaarten, heel mooi!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So pretty, love that rich shade of blue. Thanks for sharing with us at the Alphabet Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh wat mooi met deze blauwe ijsvogel.
    Zelf nog geen kerstkaart gemaakt dit jaar.

    Fijn dat je genoten hebt van je dagje Hardenberg.
    Ik hoop volgende week zaterdag naar Art Specially te gaan met Janneke

    Leafs fan Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a gorgeous creation. So many beautiful elements which compliment each other. Thank you so much for joining us at ABC Christmas Challenge xx Lynda/Loopyloo DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda