Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zaterdag 11 mei 2013

Hallo ik kom me even voorstellen

Mijn naam.......................... is BANDIT en ik woon nu al weer zo,n drie en een halve maand bij mijn nieuwe baasjes. Ben een je weet wel kater van 4 jaar oud ( alweer bijna 5 jaar) en nummer 5 op rij en ik stel nu pas voor omdat ik toch wel even moest wennen aan alles en iedereen, maar...............ik heb inmiddels mijn draai (plekje) gevonden. Ik weet inmiddels ook hoe ik buiten moet komen hahaha en ik hoor mijn baasjes wel eens zeggen dat ik mijn naam eer aan doe.





En ja ook heb ik dat mooie kamertje gevonden van mijn vrouwtje waar ik maar al te graag komt, want daar liggen zoveel spulletjes waar ik mee kan spelen zoals papiertjes en lintjes ( ik hoor ze mopperen hoor me vrouwtje, maarrrrrrrr...............ze blijft niet lang boos op me) en ja als ik dan moe ben kruip ik lekker weg in een mooie tas of doos of gewoon lekker op de tafel en in de weg zitten.


Nou ik hoop dat jullie het leuk vonden dat ik me even kwam voorstellen en wie weet zien we elkaar weer is een keer. Doeeggg en lieve groetjes van mij Bandit.


XXX





4 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda, Wat een leuke kat. en de naam vindt ik ook heel gaaf.
    Ik heb 3 katten waarvan er 1 Banjer heet, nou dat past goed bij hem.
    Dus ik begrijp dat de naam Bandit ook wel te pas komt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooo wat een schatje!!! Fijn, dat Bandit een beetje gewend is. Heeft tijd nodig, maar dat komt helemaal goed zo te lezen.
    Lieve groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuk verhaal over Bandit Jolanda, wat een prachtige foto's heb je geplaatst, ik vind ze super en wat fijn dat hij het zo naar zijn zin heeft bij jullie. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk verhaal en wat een schatje is het, veel plezier samen.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda