Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zondag 12 mei 2013

Zomers geel

Hehe deze rare week  is ook weer achter de rug ja sommige zijn vrij en ach arme ik moest werken alle dagen en dan jl. dinsdag ook nog is bij de tandarts gezeten en dat vind Joland echt niet fijn ja die half jaarlijkse controle weet wat bij mij (zit ook echt bij een tandarts voor angst patienten) dus er moest helaas wat gebeuren had nl. een lekkende kies?????????.........uuhhh..... en ja had ik ook nog nooit van gehoord, maar dat is dus te zien aan de vulling die aan het verkleuren is, maar ik mocht het ook bij de volgende controle doen of zelfs volgend jaar, maar ikke zit dan alleen maar te denken aan o,jee volgende x moet hij wat doen dus je raad het al ik deed het maar gelijk en man lief zat er lekker bij om mijn handje vast te houden. Was zo gepiept, maar de napijn is het ergste en daar ben ik nu helemaal vanaf (gelukkig) en dus over een half jaar weer terug. Dus je snapt waarom van zo,n rare week, want ja dinsdag vrij genomen en dan donderdag vrij vanwege hemelvaart en dan nog is op zaterdag werken en nu dus lekker vrij die week van mij is dus snel voorbij gegaan. Maar ik heb toch geprobeerd een kaartje voor jullie te maken normaal doe ik er niet zolang over, maar het is in ieder geval gelukt een lekker zomers geel kaartje (hoewel het buiten nu niet zo zomers meer is) wordt je er gewoon weer een beetje blij en warm van. En dit is hem dan geworden.
Ja dit is weer eens heel wat anders dan die bont gekleurde kaartjes van mij hihi. Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij de MAGNOLIACLUB daar hebben ze een kleurwedstrijd en dit maal was de kleur hoe kan het ook anders GEEL degene die als winnaar uit de bus komt mag de volgende kleur bepalen. Ook wil ik het kaartje meelaten doen bij HHC-B gebruik parels op je creatie en bij de NKU sketch en vlinders de sketch was weer van Marianne die helaas niet meer in het DT-Team zit van de NKU, maar gelukkig ben ik volger van haar dus haar mooie creaties en sketchen hoef ik niet te missen. Ik wil ook gelijk weer mijn Anita van harte welkom heten hier op mijn blog leuk dat je me gevonden heb en nog leuker volger bent geworden. Gezellig dat je er bent en ik hoop dat je inspiratie hier kan op doen. En nu ga ik me kaartje posten en dan ga ik weer lekker buurten bij jullie. Liefs en tot de volgende blogpost weer.

XXX

20 opmerkingen:

  1. Wauw wat een mooie zomerse kaart heb je gemaakt. Fijne dag vandaag.
    Gr jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je kaartje ziet er erg mooi en vrolijk uit.
    Dank je wel voor je deelname bij NKU.
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke frisse kaart!
    Gezellig..

    Leuk dat je meedoet met de challenge bij Hobbyhome-hobbyartikelen Gebruik veel Parels!

    Groetjes hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou dat is toevallig, ik ben afgelopen maandag ook geholpen aan een lekkende kies, ik had er ook nog nooit van gehoord, ik heb er totaal geen pijn aangehad.

    Wat een super lief kaartje heb je gemaakt Jolanda, prachtig zo in die geel tinten en super leuk dat je weer mee doet met de hobbyhome Challenge.

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart is dit, ik gebruik eigenlijk zelden geel maar nu ik deze zie vind ik het toch wel prachtig.
    fijne dag, liefs hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is je kaart schitterend, in het geel en wit. Ik vind het echt een toppertje
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi geel kaartje zo lekker zonnig.
    groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart in deze kleur, bedankt voor het meedoen bij NKU.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nick van mij loopt ook bij een angsttandarts, het is ook zeker niet mijn vriend de tandarts brrrr .... had ik eindelijk eens een hele fijne vrouwelijke tandarts gevonden die mij zo op mijn gemak stelde, vond ze een vriend in Barcelona en je raadt het al ze ging daar wonen en tja om daar eens in het half jaar naar toe te gaan dat toch niet, alhoewel zal wel lekker zijn natuurlijk. Gelukkig ben je er weer voor een half jaar vanaf meis. Ik vind je kaartje supermooi geworden, zo mooi met dat geel, echt een toppertje.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge van NKU.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waauw wat een beauty. Ik ben normaal niet zo van het geel, maar deze is toch wel heel erg gaaf! Ik vind hem super. Leuk dat je meedoet bij de challenge van de NKU. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super mooie kaart zo in het geel/wit, hij ziet er heel zonnig en zomers uit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart, goed gelukt met de kleuren hoor! Veel succes met de challenges.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie zomerse kaart Jolanda. Fijne dag, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een beeldschoonkaartje in de vrolijke kleur geel, en wat heb je een schattige foto van Vera op je blog....wat wordt ze al groot. En hoe is het met je nieuwe huisgenoot
    gaat het goed met rakker
    Sorry dat ik zo weinig langs kom maar ik kan het niet opbrengen helaas.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. schitterende kaart en ook zo lief gelukkig alles goed gegaan bij de tandarts.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lieffie en vind die ge-embossede vlindertjes wel erg mooi. Schitterend kaartje :)

    Huggsss,Angelique
    EngelDesignsScrap

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een heerlijk fris kaartje en zo mooi! Je hebt alles prachtig op elkaar afgestemd, top!

      Liefs,
      Wendy

      Verwijderen
  17. Ik vind je kaarten heel mooi dus ik ga je volgen.
    Deze kaart is zo heerlijk zomers, met dat licht geel, nu het weer nog!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi gemaakt hoor Jolanda, leuke kleurencombinatie en stempel. Bedankt voor het meedoen bij NKU.

    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda