Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zondag 16 december 2012

We blijven in de kerststemming


Ja en daar ben ik dan met toch maar weer een kerstkaartje. Zit hier heerlijk in me hobbyhok met de radio op sky en ja allemaal kerstsongs en dan kom je echt wel in de stemming me mannetje lekker beneden en ik hier boven gezelligggggg hihi, maar goed is zo weer tijd voor thee en dan heb Joland tenminste haar kaartje geplaatst en misschien gelijk weer een rondje bij jullie gedaan.
                                              
Wil met deze kaart meedoen aan de challenge van CCWS , SCCB en YMAM Bij de een moet je je aan de skechts houden (ccws) en bij de ander (sccb) mag je 2 verschillende kleuren gebruiken en bij (ymam) gewoon een kerst creatie.Achteraf vind ik hem best mooi geworden ja kleuren combi,s maken blijft moeilijk, maar we blijven gewoon doorgaan en ja als het is een keer niet lukt pakken we gewoon weer een nieuw papiertje, want dat ligt genoeg hier in me hokkie. Ga jullie een fijne dag wensen zolang het nog dag is enne tot de volgende keer. Liefsssssssssssssssssss Jolanda.

XXX

12 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk kaartje heb je gemaakt Jolanda. Helemaal top met die lieve Tilda. Mooie kleurtjes heb je gebruikt. Bedankt dat je meedoet met de challenge bij CCWS deze week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is je kaartje super geworden Jolanda, echt een plaatje om te zien. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hi Jolanda, wat een mooie kaart, bedankt voor het meedoen bij YMAM

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart heb je gemaakt Jolanda. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieverdje Jolanda, de kleuren van je papier vind ik héél mooi, ik zit alweer met de kerstboom lichtjes aan hoor!!!
    Ook gezellig met kaarsjes er bij een kopje winterthee, dan komt alles weer voor de bakker, lekker knus.Je moet er zelf wat van maken toch?
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi kaartje.
    toevallig heb ik hetzelfde afdrukje gebruikt bij dezelfde sketch

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave kerstkaart! Zulke mooie kleuren! Ik hoor het al je bent al helemaal in de kerstsfeer! Heerlijk! groetjes, cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend kaartje Jolanda
    Prachtig die kleurcombinatie

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jolanda wat een schitterende kaart heb gemaakt met de sketch van CCWS, super mooi die combinatie van kleuren en wat een leuke stempel. heel veel succes met de challenge hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Groot applaus en helemaal goed gelukt hoor deze kleurencombi. Ik vind je kaartje schitterend. Combineren met kleuren gaat jou juist super goed af:) Misschien dat we deze challenge nog wel een keer doen:)

    Bedankt voor het meedoen aan onze challenge op het Scrap-Cards Challenge-Blog.

    Ook wensen wij je hele fijne feestdagen toe en een geweldig goed en creatief Nieuwjaar!

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. A beautiful card. Thanks for joining us at CCWS this week. Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kleuren heb je voor dit kaartje gebruikt. Zo mooi samen. Succes met de challenge!
    Fijne dagen en groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda